Klopt allemaal! Het is fijn als ik er op maandag zo vroeg mogelijk ben zodat ik nog bij de klant langs kan om het een en ander door te spreken en voor kan bereiden zodat ik op dinsdag vroeg gelijk kan beginnen. Binnen europa kan ik dan op maandag vaak vliegen, maar helaas voor zuid-afrika wordt het dan op zondag vliegen. Zelfde verhaal op vrijdag, zo lang mogelijk doorwerken, maar niet al te laat thuis willen zijn op zaterdag.
Premium eco mag zeker en business niet tegen elke prijs. Ik doe deze job nog niet zo lang en vooral binnen europa, maar nu ik meer ervaring krijg sturen ze me ook naar verre plekken. Ik kan het goed verkopen als ik business vlieg gedurende een nachtvlucht, want ik weiger op maandag aan de slag te gaan als ik niet redelijk geslapen heb. En rechtop slapen lukt mij gewoon niet ;-)
Net als volgende week vlieg ik met qatar naar kaapstad voor eur 2275 in business. En dat zijn dagvluchten (helaas AMS-DOH geen qsuites
)
Overigens als ik bij BA kijk dan krijg ik daar ook alleen vluchten te zien met 2 keer overstappen ;-(
Laatst bewerkt: 28 sep 2018
thomassmit vindt dit leuk.