Serena Hotels

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Ruut, 21 feb 2024.

  1. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143
    Iemand ervaring met Serena Hotels?

    Zelf kom ik nooit op het Afrikaanse continent maar via Kenya Airways kreeg ik een uitnodiging voor statusmatch met Serena.

    Interessant want ik wil een keer naar Zanzibar.
    Ik heb weinig met Afrika maar vond Zanzibar wel een mooi eiland. Islamitisch, maar het geloof is niet overheersend.

    Iemand bekend met Serena op Zanzibar?
    Online ziet het er prima uit en vandaag m'n platinum kaart van Serena ontvangen ondanks dat ik nooit heb overnacht bij hun hotels;)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2024
  2. kprr

    kprr Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Ik ben ooit in het Serena hotel in Kampala geweest en dat was een prima hotel! Kreeg je het aanbod omdat je lid bent van Asante Rewards van Kenya Airways of via Flying Blue? Ik zie dat ze wel wat meer interessante locaties hebben, dus altijd de moeite waard om eens te proberen een statusmatch te krijgen :)
     
    Ruut vindt dit leuk.
  3. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143
    Ok, bedankt!
    Er liep destijds een status match van FB Platinum naar Asante gelijkwaardig.
    Ondertussen ben ik bij Asante alweer een niveau gedaald maar kreeg van Serena een match aangeboden vanwege Platinum Asante.

    Fysieke kaart inmiddels ontvangen en die is geldig t/m januari '29:cool:
     
    kprr en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  4. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Een fles wijn bij aankomst is een mooi voordeel!

    Mooie hotels van Serena. Wel een beperkt aantal hotels, vrij "niche" zullen we maar zeggen. Het loyaliteitsprogramma is niet heel spectaculair qua gegarandeerde benefits, maar zal zeker helpen.

    Off Topic v.w.b. Serena maar On Topic v.w.b. Zanzibar: kijk ook eens naar Amani Boutique Hotel op Zanzibar. Wellicht is dit ook een hotel naar je smaak. Beetje in dezelfde prijscategorie en doet mee aan SLH Within, waarbij je interessante voordelen krijgt zoals 50 - 100 USD credit, ontbijt, upgrade, etc.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  5. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143

    Dit is dan wel weer aardig van ze...

    In this partnership Kenya airways elite plus platinum and gold Asante Rewards members will now have lifetime platinum status membership in Serena Loyalty program prestige club whereas the Silver elite Asante members will now enjoy Gold status in Serena prestige club....

    https://corporate.kenya-airways.com...nership-to-enrich-members-travel-experiences/
     
  6. Mayanja

    Mayanja Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Serena platinum is wel leuk hoor... over het algemeen grotere kamers en lagere tarieven. Als je vaak in Oost Afrika bent zeker doen. Ook een heel mooi hotel in Maputo trouwens.
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina