Hoi allen, Ik heb een hotel geboekt bij Hyatt in Chicago. Via Booking.com vind ik een lagere prijs dan bij Hyatt zelf. Ook Booking.com in incognito (dus geen genius/cookies). Exact zelfde condities qua kamertype, data, flexrate etc. Heb ze daarom allebei geboekt (lage prijs Booking vastzetten, en Hyatt voor de Best Rate Guarantee). De Best Rate Guarantee heb ik direct aangevraagd, maar deze wordt steeds afgewezen. De medewerker kan mijn rate namelijk niet verifiëren. Heb net 45 minuten met ze gebeld, maar ben er niet uitgekomen. Zij sturen screenshots en geven telefonisch hele andere prijzen aan 'en moeten mijn claim daarom afwijzen'. Het lijkt er op dat dit komt omdat zij aan de andere kant van de oceaan zitten? In het boekingssysteem zien ze wel dat ik bij Booking de lagere prijs heb kunnen bemachtigen, maar ze moeten het online kunnen reproduceren- en dat kunnen ze niet. Hebben jullie tips hoe hiermee om te gaan? De lowest rate én dan 20% korting maakt dat ik hier nog wel even achteraan wil gaan.
De prijzen van soms afhankelijk van de locatie. Hier is niets aan te doen. Je kunt het beste een andere website uitzoeken voor je claim. Booking.com is maar zelden het goedkoopste, er moeten nog betere deals te vinden zijn.
Expedia bood dezelfde prijs; maar ook die kreeg de medewerker niet door de pricematch. Uiteindelijk een nieuwe boeking gemaakt en pricematch in EU kantooruren aangevraagd. Die werd vervolgens geaccepteerd
Mooi dat je het uiteindelijk wel voor elkaar hebt gekregen. Ik heb het een paar jaar geleden bij Radisson niet voor elkaar gekregen. Vele mailtjes en een lang telefoongesprek. Uiteindelijk afgekapt omdat het mij mijn tijd niet waard was.