Hyatt Pricematch

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Menno, 1 mei 2024.

  1. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Hoi allen,

    Ik heb een hotel geboekt bij Hyatt in Chicago.

    Via Booking.com vind ik een lagere prijs dan bij Hyatt zelf. Ook Booking.com in incognito (dus geen genius/cookies). Exact zelfde condities qua kamertype, data, flexrate etc. Heb ze daarom allebei geboekt (lage prijs Booking vastzetten, en Hyatt voor de Best Rate Guarantee).

    De Best Rate Guarantee heb ik direct aangevraagd, maar deze wordt steeds afgewezen. De medewerker kan mijn rate namelijk niet verifiëren. Heb net 45 minuten met ze gebeld, maar ben er niet uitgekomen. Zij sturen screenshots en geven telefonisch hele andere prijzen aan 'en moeten mijn claim daarom afwijzen'. Het lijkt er op dat dit komt omdat zij aan de andere kant van de oceaan zitten?

    In het boekingssysteem zien ze wel dat ik bij Booking de lagere prijs heb kunnen bemachtigen, maar ze moeten het online kunnen reproduceren- en dat kunnen ze niet.

    Hebben jullie tips hoe hiermee om te gaan? De lowest rate én dan 20% korting maakt dat ik hier nog wel even achteraan wil gaan.
     
  2. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    63
    Trofeepunten:
    18
    De prijzen van soms afhankelijk van de locatie. Hier is niets aan te doen. Je kunt het beste een andere website uitzoeken voor je claim. Booking.com is maar zelden het goedkoopste, er moeten nog betere deals te vinden zijn.
     
    Menno vindt dit leuk.
  3. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Expedia bood dezelfde prijs; maar ook die kreeg de medewerker niet door de pricematch.
    Uiteindelijk een nieuwe boeking gemaakt en pricematch in EU kantooruren aangevraagd. Die werd vervolgens geaccepteerd :cool:
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  4. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Mooi dat je het uiteindelijk wel voor elkaar hebt gekregen. Ik heb het een paar jaar geleden bij Radisson niet voor elkaar gekregen. Vele mailtjes en een lang telefoongesprek. Uiteindelijk afgekapt omdat het mij mijn tijd niet waard was.
     

Deel Deze Pagina