Dit topic is eigenlijk van toepassing in ieder forum maar aangezien deze het drukst bezocht is plaats ik 'm hier. @ Mod's, feel free to move it! Afgelopen weken heb ik twee klachten ingediend bij airlines. Een bij Brussels Airlines vanwege een verschrikkelijk oncomfortabele stoel en een bij KLM vanwege een hoeveelheidaan toiletten out of use. De airlines geven aan het op prijs te stellen feedback te krijgen, dus dan kunnen ze die hebben ook Dat ze hier echt blij mee zijn blijkt wel. De eerste klacht leverde mij 5000 M&M miles op, de tweede 7000 op mijn FB account. Dat gaan we dus vaker doen!
gewoon via social media? of via de normale weg van klm? http://www.klm.com/travel/nl_nl/cus..._support/contact/ecomplaints_customercare.htm
Laten we zeggen dat ik onder andere via deze weg genoeg miles had voor mijn eerste WBC miles upgrade . (maar het ware serieuze klachten hoor!)
ik stuur ook altijd 'feedback' als er iets niet goed is aan de dienstverlening van KLM. Geen priority boarding, issues met de lounge, dat soort werk. Compensatie verschilt, hang ook af van de agent die je treft en ook enigzins van de FB level. Ik krijg wel eens 5k miles, maar ook wel eens 2.5k. Inderdaad een leuke aanvulling voor je miles account
Ben doorgaans niet zo'n klager. Heb een keer te maken gehad met volslagen achterlijke groundstaff op LCY, waardoor ik bijna mijn vlucht mistte. Toen geklaagd en 5000 miles gekregen.
Maandag (volledig onterecht) geweigerd bij de KLM Crown Lounge na aankomst uit Londen met Garuda. Ik was erg, erg pissed. Vooral om de manier hoe de staff dit afhandelde. Geklaagd en vandaag van KLM een Travel Voucher van E100 gekregen. Dat maakt alles wel weer goed maar ik hoop dat ze voortaan hun eigen regels, ook in het voordeel van de passagier, wel naleven!
Kun je de Crowne lounge dus ook als arrivals lounge gebruiken? Ook als je geen connecting flight hebt?
Dat wist ik niet. Ik weet alleen dat je de Crown Lounge kan gebruiken als arrival lounge als je een WBC ticket hebt.
Hmmm... Deze pagina zegt iets anders: https://www.skyteam.com/nl/Airports-Services/SkyTeam-Lounges/Lounge-Access-Policy/
Ah nice! LHR dus ook, dat is goed nieuws! Zijn die voorwaarden ergens te vinden? Draag ik voortaan een kopietje bij me om het lounge-personeel te overtuigen
I know, maar KLM noemt het op hun website wel een KLM Crowne lounge... Edit: Linkje... http://www.klm.com/travel/nl_nl/pre...e_airport/lounges/locations_crown_lounges.htm
Staat inderdaad onder het kopje 'crown lounge', maar de eerste regel luidt al "De exclusieve SkyTeam-lounge op London Heathrow." Dus ik denk niet dat het van toepassing is in London.