Wachttijd American Express neemt belachelijke vormen aan.

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door UnknownMember4379, 7 sep 2021.

  1. VERWIJDERD
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2021
  2. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    De Centurion fee gaat weer om hoog hoor ik om het overseas callcenter op Curacao te kunnen faciliteren :rolleyes:
     
    Bjorn en Urbanjazz vinden dit leuk.
  3. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Misschien bellen teveel mensen voor een retentie aanbod :D
     
    Tim82, Ambtenaruh, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    457
    Trofeepunten:
    63
    De huidige wachttijden gaan echt nergens meer over. In het verleden niets anders dan lof aangaande de telefonische bereikbaarheid en gegeven service, is het sinds een maand of twee echt droevig gesteld.

    Ik heb het vermoeden dat Amex simpelweg onderbemand is, verwacht dat ze iets te veel personeel naar huis hebben gestuurd tijdens de pandemie en nu het nakijken hebben.
     
  5. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Afgelopen dagen twee uur in de wacht gezeten ....
    Op zijn laatst lukte het me wel om de "bel me terug " optie te gebruiken.
    Dat was me eerder niet gelukt.
    Een paar uur later werd ik terug gebeld.
    American Express heeft het hyperdruk in de lijn door de nadere identificatie campagne..
    Daarover bellen vreselijk veel mensen terug; de huidige inbound agents kunnen het niet aan....
     
  6. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Begrijpelijk dat mensen gaan bellen.
    Slecht op geanticipeerd vanuit management. Je weet dat dit moet gebeuren, je weet dat het vragen oproept (check even met je con-collega’s), je weet dat je campagnes uit stuurt en en je weet dat mensen altijd uitstellen nr de deadline.
    Krijg ik echt jeuk van, nu heb je dus een negatieve spiraal gecreëerd terwijl dit niet nodig was.

    Edit: het goeie nieuws is dus dat we mogen verwachten dat service waarschijnlijk snel weer op een hoger niveau zit en ze niet nog een dozijn agents zoeken :)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2021
    Thijsk, Ruut, VinceG en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.245
    Trofeepunten:
    508
    Heeft Amex een callcenter in Curaçao? Dacht dat alle bedrijven 15 jaar geleden hun call centers al naar Suriname verplaatst hadden vanwege veel lagere salarissen en veel hogere Nederlandse taalvaardigheid. Of is het een internationaal call center?

    Edit: niet alle bedrijven. De online gokindustrie zit hier wel nog :D:D
     
    Thijsk, Urbanjazz, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Het wordt nog veel erger, vandaag de plat lijn gebeld van amex fb, ik heb na 1 uur en 45 minuten (!) maar opgehangen.

    Belde Centurion, meteen iemand aan de lijn.
     
  9. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    31
    Trofeepunten:
    18
    Wat een slechte service. Je belt, krijgt een bandje dat er een wachttijd is van 10 minuten, volgens de website 40 minuten en vervolgens heb je na 2 uur nog niemand aan de lijn gekregen.
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  10. Sandeo

    Sandeo Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Gisteren rond etenstijd gebeld voor een retentie-aanbod, na 1:10 iemand aan de lijn. Als Silver kreeg ik het aanbod voor 10k miles + dubbele punten wat een stuk minder is dan vorig jaar, maar ik klaag niet. Standaard wachttijdindicatie van 10 minuten is wel stom.
     
  11. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    1.712
    Trofeepunten:
    253
    Dit is meer iets voor het opschepforum:rolleyes:
     
    Krabnov, Mark020, Urbanjazz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Wat nog erger is, binnen die 10 minuten wordt er nog gezegd "u bent de eerstvolgende", om vervolgens nog minimaal 40 minuten in de wacht te staan.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  13. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Nou, ik kwam de laatste dagen er uberhaupt niet door, ik kreeg de boodschap "bel terug op een later moment" en ze hangen op. Platinum lijn by the way.
     
  14. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    31
    Trofeepunten:
    18
    Die optie kreeg ik inderdaad na drie keer "ik wil iets anders". Helaas ben ik niet dezelfde dag teruggebeld en zit daardoor nog steeds met een geblokkeerd online account.
     
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb vrijdag ook voor terugbellen gekozen. Het duurde ca 3 uur voordat ik om 19u45 werd teruggebeld uit Brighton. Ik verwachtte een Engels sprekende medewerker, maar het was in keurig Nederlands.
     
    UnknownMember4379 vindt dit leuk.
  16. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Hier exact hetzelfde. Gemiddelde wachttijd (voor terugbellen) is een uurtje of 2. Kan ik mee leven, beter dan dat ik zelf in de wacht hang.
     
  17. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    217
    Trofeepunten:
    43
    Inmiddels wordt al aangegeven dat de wachttijd minimaal 45 minuten is.
     
  18. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    En dat komt dus echt door die 'verificatie' campagne. Althans, dat zeggen ze.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  19. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.100
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Mjah dat zal er vast mee te maken hebben. Meer calls, maar ook minder personeel.
     
  20. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Die capange is al best lang bezig, ik had de brief al zeker 6 maanden geledan gehad.
    20 jaar geleden was "gold" nog een goede status, nu is platinum eigenlijk bijna entry-level geworden, en de service is gewoon slecht geworden op alle fronten.
     
    jesse01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina