Wachttijd American Express neemt belachelijke vormen aan.

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door xprunner, 7 sep 2021.

  1. xprunner

    xprunner Blue Tier

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Het staat er echt vandaag op de Nederlandse site van Amex: upload_2021-9-7_21-50-25.png

    Veertig minuten!

    Bij KLM heb ik vrijdag 23 minuten moeten wachten. En toen ik vandaag SAS belde, schrok ik al helemaal. Binnen 55 seconden restitutie van ticket (geld terug). Zo snel dus.. Het kan dus wel...

    UPDATE
    verderop lezen jullie de loophole die ik vond, dan word je altijd teruggebeld (werkt alleen door de week)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2021
  2. jessehoogeboom

    jessehoogeboom Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    164
    Trofeepunten:
    43
    De Centurion fee gaat weer om hoog hoor ik om het overseas callcenter op Curacao te kunnen faciliteren :rolleyes:
     
    Bjorn en Urbanjazz vinden dit leuk.
  3. xprunner

    xprunner Blue Tier

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
  4. Urbanjazz

    Urbanjazz Blue Tier

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    1.240
    Trofeepunten:
    203
    Misschien bellen teveel mensen voor een retentie aanbod :D
     
    Tim82, Ambtenaruh, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. theflyingrobman

    theflyingrobman Newbie

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    De huidige wachttijden gaan echt nergens meer over. In het verleden niets anders dan lof aangaande de telefonische bereikbaarheid en gegeven service, is het sinds een maand of twee echt droevig gesteld.

    Ik heb het vermoeden dat Amex simpelweg onderbemand is, verwacht dat ze iets te veel personeel naar huis hebben gestuurd tijdens de pandemie en nu het nakijken hebben.
     
  6. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    Afgelopen dagen twee uur in de wacht gezeten ....
    Op zijn laatst lukte het me wel om de "bel me terug " optie te gebruiken.
    Dat was me eerder niet gelukt.
    Een paar uur later werd ik terug gebeld.
    American Express heeft het hyperdruk in de lijn door de nadere identificatie campagne..
    Daarover bellen vreselijk veel mensen terug; de huidige inbound agents kunnen het niet aan....
     
  7. Urbanjazz

    Urbanjazz Blue Tier

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    1.240
    Trofeepunten:
    203
    Begrijpelijk dat mensen gaan bellen.
    Slecht op geanticipeerd vanuit management. Je weet dat dit moet gebeuren, je weet dat het vragen oproept (check even met je con-collega’s), je weet dat je campagnes uit stuurt en en je weet dat mensen altijd uitstellen nr de deadline.
    Krijg ik echt jeuk van, nu heb je dus een negatieve spiraal gecreëerd terwijl dit niet nodig was.

    Edit: het goeie nieuws is dus dat we mogen verwachten dat service waarschijnlijk snel weer op een hoger niveau zit en ze niet nog een dozijn agents zoeken :)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2021
    Thijsk, Ruut, VinceG en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.308
    Leuk Bevonden:
    2.136
    Trofeepunten:
    333
    Heeft Amex een callcenter in Curaçao? Dacht dat alle bedrijven 15 jaar geleden hun call centers al naar Suriname verplaatst hadden vanwege veel lagere salarissen en veel hogere Nederlandse taalvaardigheid. Of is het een internationaal call center?

    Edit: niet alle bedrijven. De online gokindustrie zit hier wel nog :D:D
     
    Thijsk, Urbanjazz, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Mark020

    Mark020 Newbie

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    18
    Het wordt nog veel erger, vandaag de plat lijn gebeld van amex fb, ik heb na 1 uur en 45 minuten (!) maar opgehangen.

    Belde Centurion, meteen iemand aan de lijn.
     
  10. xprunner

    xprunner Blue Tier

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Centurion is het hoogste dat door mannen van gewone komaf bereikt kan worden. Ik groet u @Mark020, vanuit de diepe grochten van Amex Platinum.
     
    MoonJ, Thijsk en Mark020 vinden dit leuk.
  11. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Wat een slechte service. Je belt, krijgt een bandje dat er een wachttijd is van 10 minuten, volgens de website 40 minuten en vervolgens heb je na 2 uur nog niemand aan de lijn gekregen.
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  12. Sandeo

    Sandeo Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    13
    Gisteren rond etenstijd gebeld voor een retentie-aanbod, na 1:10 iemand aan de lijn. Als Silver kreeg ik het aanbod voor 10k miles + dubbele punten wat een stuk minder is dan vorig jaar, maar ik klaag niet. Standaard wachttijdindicatie van 10 minuten is wel stom.
     
  13. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    992
    Trofeepunten:
    123
    Dit is meer iets voor het opschepforum:rolleyes:
     
    Krabnov, Mark020, Urbanjazz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    712
    Leuk Bevonden:
    1.179
    Trofeepunten:
    203
    Wat nog erger is, binnen die 10 minuten wordt er nog gezegd "u bent de eerstvolgende", om vervolgens nog minimaal 40 minuten in de wacht te staan.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  15. alfa_x

    alfa_x Newbie

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Nou, ik kwam de laatste dagen er uberhaupt niet door, ik kreeg de boodschap "bel terug op een later moment" en ze hangen op. Platinum lijn by the way.
     
  16. xprunner

    xprunner Blue Tier

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Krijgt niemand van jullie de terugbeloptie? Ik wel steeds. Meestal bellen ze dan kort na 20.00 uur terug. Werkt alleen door de weeks. Idee is om niet precies te zeggen wat je wil, maar steeds (ik geloof 2x, of anders 3x) te zeggen "ik wil iets anders". Ik krijg dan tot nu toe de optie om teruggebeld te worden.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2021
  17. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Die optie kreeg ik inderdaad na drie keer "ik wil iets anders". Helaas ben ik niet dezelfde dag teruggebeld en zit daardoor nog steeds met een geblokkeerd online account.
     
  18. xprunner

    xprunner Blue Tier

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Zeg @TGV2 Heb je dat net gedaan? In weekeinde? Want deze loophole werkte voor mij alleen tijdens werkdagen. Je word dan door dit nummer gebeld: A8EDBE18-CDCE-4946-AFFB-5FAF8C26F88E.png
     
  19. Carel1

    Carel1 Silver Member

    Berichten:
    2.239
    Leuk Bevonden:
    3.056
    Trofeepunten:
    783
    Ik heb vrijdag ook voor terugbellen gekozen. Het duurde ca 3 uur voordat ik om 19u45 werd teruggebeld uit Brighton. Ik verwachtte een Engels sprekende medewerker, maar het was in keurig Nederlands.
     
    xprunner vindt dit leuk.
  20. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    712
    Leuk Bevonden:
    1.179
    Trofeepunten:
    203
    Hier exact hetzelfde. Gemiddelde wachttijd (voor terugbellen) is een uurtje of 2. Kan ik mee leven, beter dan dat ik zelf in de wacht hang.
     

Deel Deze Pagina