Ik moet sinds kort mijn FB nummer invoeren als ik de platinumlijn bel. Voorheen werd mijn telefoonnummer herkend. Bij navraag krijg ik steeds een ander antwoord, de één zei dat dit uit veiligheidsoverwegingen is aangepast, een ander gaf aan dat dit niet zou moeten en dat het doorgegeven werd aan de betreffende afdeling. Is dit sinds kort inderdaad aangepast?
Zou het kunnen dat je recentelijk op je telefoon een instelling hebt aangepast? Als je anoniem belt / caller ID verbergt, dan weet de lijn niet wie je bent.
Tegen mij werd vorige week verteld dat ze regelmatig een storing hebben waardoor de koppeling niet werkt.
Ik heb de laatste 3 weken 2x gebeld en beide keren werd het nummer niet herkend. Niets aan mijn instellingen gedaan, volgens de medewerker is het een storing.
Ik heb regelmatig met ze aan de lijn gehangen afgelopen week, als platinum belde ik een keer de reguliere lijn, en toen kreeg ik toch de platinum lijn aan de telefoon #koppelingwerkt
Dat had ik laatst ook. Stond al even in de wacht en verbak de verbininding omdat ik iets anders moest doen. Belde toen terug op de normale lijn en er werd direct opgenomen met platinum servicelijn...