Niet bejaard, maar wel een kaart. Als Nederlander lid worden van https://www.aarp.org

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door UnknownMember4379, 17 sep 2021.

  1. verwijderd
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2021
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  2. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Als mede-50-plusser heb ik er ook wel eens naar gekeken, maar de meeste kortingen zijn gelijk aan het senior tarief bij de US ketens.
     
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    794
    Trofeepunten:
    348
    Wat ben je actief zeg!
    Heb het geprobeerd, ben lid geworden. Maar eigenlijk nooit een killer deal tegengekomen. Ik heb tijdens mijn verblijven in de VS vaak gekeken naar AARP-kortingen, bijvoorbeeld bij restaurants, maar dat was dan vaak het soort restaurants waar ik niet naar op zoek was.
     
  4. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Heb je toevallig ook een voorbeeld waarbij je bij British Airways voordeel hebt gehad?
     
  5. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn die BA-kortingen alleen geldig op tickets úit de VS. Er zit dan vaak wel daadwerkelijk fikse korting op.
     
    JustinCase en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Net gekeken bij Hilton. AARP geeft niet echt een betere korting in Europa. Maar misschien in de VS wel een stuk beter.
     
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.566
    Leuk Bevonden:
    2.365
    Trofeepunten:
    583
    Correct! upload_2021-9-18_20-12-1.png
     
  8. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Bij Hilton: De AARP rate is meestal dezelfde als de Senior rate; en meestal ook dezelfde als de AAA automobielclub rate - ik ben nooit een lagere AARP rate tegengekomen dan de HH prepaid rate.
    Vroeger had je overigens ook de couponboeken van Entertainment met daarin flinke kortingen bij een paar hotelketens. Nu is er alleen nog maar de Entertainment app, maar die is alleen beschikbaar in de US. Weet dus niet of je daarmee nu ook nog kortingen bij hotels krijgt.
     

Deel Deze Pagina