Korting bij booking.com - vergeet het maar

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door westi, 14 jun 2019.

1. westi

westi Blue Tier

Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb lang met ze gecorrespondeerd, maar helaas.

De situatie: In april heb ik een boeking gemaakt voor een hotel met een link van iemand van het forum. Op de reserveringsbevestiging staat: "You'll get EUR 179,66 on your creditcard after your trip".
    upload_2019-6-14_17-33-10.png
    Dat lijkt mij toch duidelijk.

Na de trip kreeg ik echter bericht dat ik de reward niet krijg, omdat ik blijkbaar in november vorig jaar deze link al gebruikt zou hebben. Ik kan dat niet achterhalen, maar op het overzicht van de ontvangen rewards staat deze persoon niet vermeld, de enige melding die het zou kunnen zijn is de 4e van onderen, want die is van 25-11-2018, maar daar staat geen naam bij.
    upload_2019-6-14_17-36-33.png
    Als ik deze link gebruikt zou hebben, dan hadden ze toch ervoor kunnen zorgen dat ik niet nog een keer dezelfde link zou kunnen gebruiken, of in ieder geval niet bovenstaande tekst op de bevestiging zetten.

Mijn argument dat ze direct bij reservering in april hadden moeten aangeven dat ik deze link 6 maanden eerder al gebruikt had accepteren ze niet: had ik maar de voorwaarden betreffende de rewards moeten lezen.
    Mijn argument dat ik de boeking zonder deze korting niet bij hen gemaakt zou hebben accepteren ze niet: had ik maar de voorwaarden betreffende de rewards moeten lezen.

Met andere woorden, wees gewaarschuwd als je referrals gebruikt.

lloydje33 vindt dit leuk.
  2. thomassmit

thomassmit Silver Tier

Leuk Bevonden:
    471
    Trofeepunten:
    288
    Booking.com is een boevenbende. Zolang alles goed gaat heb je er weinig last van, maar zodra je bijvoorbeeld aanspraak wilt maken op de laagste prijsgarantie (scheelde 300 euro bij mij), dan kan je 6x bellen, word je beloofd om terug gebeld te worden, maar hier komt niets van terecht. Ze hebben me zelfs aangeraden om dan maar bij Expedia te boeken voor de lagere prijs.

Ook in mijn vriendenkring heb ik al eerder van de problemen met referrals gehoord.

Waar mogelijk is en blijft het advies om direct bij het hotel of de keten te boeken als dit ook het voordeligst is.

jongesander vindt dit leuk.
  3. MVA20

MVA20 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    346
    Trofeepunten:
    63
    Heb eens een papiertje in de post gehad met een link voor 40 euro cash back. Keurig op mijn rekening gehad.

Booking.com is op zich prima, maar er staat teveel bende op. Ik normaal gesproken nooit met hen. Alleen op (exotische) bestemmingen waar geen redelijke Marriott, Hilton, Accor, IHG, oid is.

4. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    28
    Waarom een nieuw topic openen terwijl er al een topic is waar dit soort ervaringen worden gedeeld?

Ik ben het verder eens dat Booking beter eerder kan communiceren dat je de link niet mag gebruiken oid.

5. Miya

Miya Blue Tier

Leuk Bevonden:
    555
    Trofeepunten:
    123
    Zou toch contact met booking.com proberen te houden. Had eerder gesprek hier op het forum die het zelfde probleem had en uiteindelijk toch de cashback gekregen heeft.

6. westi

westi Blue Tier

Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb 7 mails van ze gekregen en afgelopen week nog 2 telefoontjes. Niets aan te doen. Het enige argument dat ik nog heb is dat niet te zien is welke ik referral gebruikt heb.

Deel Deze Pagina