Fast track Eindhoven gesloten?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door ThimoM, 26 jun 2022.

  1. ThimoM

    ThimoM Blue Tier

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Ik krijg net een bericht door van een collega over dat de fast track in Eindhoven gesloten zou zijn. Is er iemand die dit kan bevestigen en of dit dan ook voor Privium leden geldt?

    https://www.eindhovenairport.nl/nl/fast-track
     
  2. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    298
    Het probleem is dat de fast track heel dicht op de ingang van de veiligheidscontrole zit maar de rijen op bepaalde momenten verder staan.
    En ja gaat niet willen dat mensen langs die rij gaat lopen.

    En heel simpel gezegd, waar KLM op Schiphol een belangrijke positie heeft en wat kan zeggen over noodzaak over priority geldt dat voor Eindhoven niet, die priority passagiers van Wizz en Ryanair zijn ‘niets waard’.

    Dat gezegd hebbende een service die je niet kunt waarmaken moet je ook niet verkopen.
     
    MichaelNight en Urbanjazz vinden dit leuk.
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    Júist wanneer een service het verschil kan maken, wordt het geschrapt… o_O
    Volgens mij is het op Eindhoven geen dedicated rij, slechts een shortcut naar het controlepunt. Het neemt dus geen capaciteit weg van de rest van de reizigers. Houdt die aparte ingang dan gewoon open voor die paar passagiers met fast track.
     
    ThimoM vindt dit leuk.
  4. ThimoM

    ThimoM Blue Tier

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Klopt inderdaad, vanuit privium vind ik het een fijne aanvulling. Maar ik heb nog van niemand gehoord dat het daadwerkelijk gesloten is, enkel op de site.
     
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    298
    Het is inderdaad wen shortcut, maar bij de eigenlijke ingang van de beveiliging en de rijen staan verder.
    Wat je dan krijgt is mensen die de rij voorbij lopen en dat geeft onrust, helemaal als blijkt dat er toch relatief veel mensen die priority gekocht blijken te hebben, zeker nu, dat je dus niet gelijk de shortcut in kan en je dus twee rijen krijgt waar het niet duidelijk is welke rij je staat en als mensen dan de shortcut niet in mogen gaan ze naar rechts en dat gaat echt onrust betekenen.

    Vanuit operationeel oogpunt dus een logische beslissing, neemt niet weg dat je dus een service verkoopt die je niet kan waarmaken terwijl een andere opzet dit wel zou kunnen, maar dit is typisch iets van geen investering en wel extra rendement.
     
    ThimoM vindt dit leuk.
  6. Karsten1993

    Karsten1993 Blue Tier

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    33
    fast track is op bepaalde momenten inderdaad alleen geopend voor mensen die hun vlucht dreigen te missen
     
    ThimoM vindt dit leuk.
  7. ThimoM

    ThimoM Blue Tier

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Dank je! Dat is goed om te weten
     
  8. ThimoM

    ThimoM Blue Tier

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Gisteren mijn vriendin (met haar oma) naar Eindhoven gebracht, zij konden gewoon gebruik maken van de Fast Track toegang echter alleen niet voor de handbagage controle. Die lijkt enkel voor Crew beschikbaar, toch scheelde dit haar wel ruim 2 uur.

    Eindhoven.jpg
     

Deel Deze Pagina