Business class AtlasGlobal superrrr

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Arold, 13 jan 2019 om 08:41.

1. Arold

Arold Newbie

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    13
    Ik reis best vaak en ben heel eerlijk gezegd geen veeleisend type. Als ik maar zie dat men zijn of haar best doet dan ben ik al snel tevreden. Heb verschillende keren business gevlogen bij verschillende maatschappijen. Maar AtlasGlobal wist me te verrassen. Op mijn vlucht van A’dam naar Istanbul werd me een 3 gangen menu geserveerd. Dat heb ik bij andere maatschappijen binnen Europa nog niet eerder meegemaakt. Het 3 gangen diner was ook nog eens goed van kwaliteit en kwantiteit. Voor mensen die willen afvallen is business van Atlas wellicht geen goed idee;-)

Bij aankomst in Istanbul stond er een privebusje op me te wachten terwijl alle andere passagiers nog lang en ruim in de rij stonden om het vliegtuig te verlaten en plaats namen in een grote bus. Ik had het vliegveld vermoedelijk al verlaten terwijl de overige passagiers nog door de paspoortcontrole heen moesten.

Ik was er eigenlijk zo verbaasd over dat ik besloot het hier maar te melden;) Met dank aan de Platinum Service lijn van KLM want zij hadden me spontaan op deze vlucht geplaatst om geen risico te lopen met het stormachtige weer van afgelopen dinsdag. Dat was ook nog eens perfecte service;)

Javadest, Sander92, loualex1399 en 11 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina