Sheraton Schiphol Club of niet?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Perksflyer, 10 jul 2023.

  1. Perksflyer

    Perksflyer Newbie

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Over een paar weken lekker een paar weekjes weg met de familie. We slapen in het Sheraton omdat de vlucht toch redelijk vroeg vertrekt (10h00). We hebben lounge toegang via Lufthansa, maar volgens mij is dat die slappe hap Aspire lounge voor Schengen. Is het voor het ontbijt en overige services het waard om de Club kamers te bestellen bij het Sheraton? Wat krijg je erbij in de middag / avond? En hoe is het ontbijt? Al met al is het niet veel duurder (€120 voor 4 personen), maar als het niet veel voorstelt dan kan ik dat geld net zo goed gebruiken voor de Sheraton parkeerplaats (€132 voor 9-15 dagen, das wel een goede deal!).
     
  2. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.358
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    LH lounge is een andere dan Aspire. Ben er een paar keer geweest en bevalt me prima. In ieder geval beter dan de KLM kantine.
     
  3. Perksflyer

    Perksflyer Newbie

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Ik dacht Star Alliance alleen een eigen intercontinentale lounge had. We vliegen eerst naar Frankfurt en voor zover ik begrijp was het de Aspire kantine (heheheheh). Op een enkele keer na in 2019 eigenlijk al sinds 2010 niet meer in KLM lounges geweest (ik ben van PE een simpele Explorer geworden, ik reis niet veel meer). In de jaren negentig was er nog een aparte Royal Wing lounge, die was erg goed (jammergenoeg geen uitzicht), en daarna waren de lounges eigenlijk wel erg OK. Wat me wel opviel is dat de Schengen lounge mega groot was geworden.
     
  4. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Geen privium toevallig? Want dat is een prima lounge
     
  5. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.320
    Leuk Bevonden:
    3.211
    Trofeepunten:
    483
    Nee, Star Alliance heeft juist alleen een Schengen lounge op AMS.
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.853
    Leuk Bevonden:
    3.263
    Trofeepunten:
    508
    Het is een volwaardige lounge zoals je die in Sheratons hebt. Dus redelijk compleet ontbijt (continentaal officieel), overdag snacks en in de avond hapjes. Veel frituur natuurlijk, zoals gebruikelijk in hotel lounges. Er is ook bier/wijn. Al met al een nette lounge. Wel een bedompte ruimte, want de lounge is recent verplaatst van de bovenste verdieping (met 3 zijden volledig zicht op de luchthaven) naar de begane grond zonder (veel) daglicht. Dus als je echt middag en avond en ontbijt daar wil doorbrengen, kun je beter op je kamer gaan zitten met uitzicht.
     
    noppie vindt dit leuk.
  7. Perksflyer

    Perksflyer Newbie

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Dank je Arjen. Ik had elders al zoiets meegekregen, maar kon niet achterhalen van wanneer dat bericht was. Een van de troeven van club lounges is juist de hoge verdieping en het uitzicht. Aangezien we met kinderen reizen zou dat juist leuk geweest zijn. We zullen zeker nog wel op het terras van Schiphol zelf een kijkje nemen.
     

Deel Deze Pagina