Miles&More retroactive miles: kan AMS niet selecteren

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door jphorn, 18 mei 2022.

  1. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Dit lijkt me een bug, maar ik wil het toch even checken bij jullie voordat ik een moeizaam supporttraject in ga. Ik wil van een recente vlucht de miles nog claimen, maar kan via de Miles&More website en het daarvoor bestemde formulier met geen mogelijkheid AMS selecteren als vertrekluchthaven. Ook in mijn profiel is AMS niet bestaand als favoriete luchthaven. De enige opties (zie afbeelding) zijn GRQ (Groningen), MST (Maastricht/Aachen) en RTM (Rotterdam) :rolleyes:

    Iemand die wel AMS daar kan selecteren? Ik heb zowel Safari als Chrome geprobeerd.

    CleanShot 2022-05-18 at 01.49.31@2x.png
     
  2. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.280
    Leuk Bevonden:
    3.158
    Trofeepunten:
    483
    Klopt inderdaad, AMS is even tijdelijk uit het systeem bij Miles & More. Dat is CGK ook al eens overkomen en die was dan na enige tijd weer terug.

    Zou toch even het service center bellen, ben daar recent netjes geholpen.
     
  3. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Inmiddels inderdaad netjes (handmatig) opgelost door het servicecenter. Wel echt vrij onhandig vond de dame zelf ook ;-)
     
  4. BertvanBoven

    BertvanBoven Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    @jphorn
    Een aantal maanden geleden al tegen dit probleem aangelopen.
    Toen vloog ik voor uitzondering met Croatia Airlines ipv KLM.
    En had zoiets van laat maar zitten.
    Maar aangezien ik de laatste 2 maanden een berg problemen heb met KLM (annuleringen) heb ik toch maar een aantal boekingen gedaan bij Lufthansa en Croatia Airlines.
    En heb het programma eens bekeken van Miles and More
    Dus ook even de Miles calculator gebruikt en ook hier word Amsterdam niet geaccepteerd.
    En ik ben idd heel moeizaam het supporttraject in gedaan, en ik kan je vertellen het is mij niet gelukt.
    Op een gegeven moment wilde ze mijn vluchten omboeken, oeps daar vraag ik niet om.
    Ik kreeg de dame niet aan haar verstand dat Amsterdam niet ingevuld kan worden
    Een ander telefoon nummer gekregen, en toen kreeg ik Lufthansa aan de telefoon.
    Die snappen het ook niet.
    Maw, goed je instapkaarten bewaren (ticketnummers)
    En als ik het goed gezien heb kan je een foto maken van je instapkaart en die invoeren bij Miles request op de app
     
    jphorn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina