Marriott Bonvoy (SPG/Rewards) (Westin, Marriott, W Hotels, Sheraton)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 24 jul 2014.

  1. GA717

    GA717 Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    13
    Leuke impressie @WorldTraveller13 Als ze een aantal verbeteringen doorvoeren, lijkt het mij een goede locatie voor een volgende InsideFlyer meeting :cool:
     
    Lionell vindt dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Er is weer een promo bij SPG, misschien targeted, ik kreeg hem aan per email.
    Screen Shot 2015-10-16 at 11.34.03.png
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Design hotels gaat voortaan deel uit maken van SPG! Design hotels waren niet zo heel bekend, ik kende ze door de promos die ze deden in samenwerking met M&M om zo miles te sparen. Er is momenteel nog geen datum bekend wanneer de samenwerking gaat starten, meer info in deze post op Loyaltylobby.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    wanneer mijn accor kaart verloopt ga ik denk ik ook maar eens goed overstappen op Starwood
     
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
  7. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
  8. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Euh, verkeerde copy/paste idd :confused:
    Anyways, de boodschap lijkt me inmiddels duidelijk
     
    high_class vindt dit leuk.
  9. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Vinden we dit positief nieuws? ik weet te weinig van beide ketens om een mening te hebben
     
  10. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb momenteel de hoogste status bij Marriott, Platinum (>75 nachten per jaar). Ik wordt echter niet bijzonder blij van de extra voordelen want die zijn er nauwelijks behalve gratis ontbijt. Nog nooit een upgrade gehad. En een clublounge bij Marriott kom ik niet vaak tegen.

    Dus ik snap heel goed dat de mensen die nu trouw zijn aan SPG helemaal niet happy zijn met deze wijziging. De hoogste status bij SPG heb je namelijk al na 25 individuele nachten met daarbij veel meer voordelen dan Platinum bij Marriott (o.a. 10 SPG suite upgrades per jaar).

    Ik ga volgend jaar mijn Marriott Platinum status zeker niet voorzetten, geef mijn geld liever uit aan ketens die echt loyaal zijn voor klanten (lees: o.a. Hyatt).
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Tot 25% korting bij de aankoop van SPG (Marriott) punten :D
    Screen Shot 2015-11-18 at 23.26.25.png
     
  12. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    De hoogste status bij SPG heb je inderdaad al na 25 stays, de 10 Suite upgrades krijg je echter na 50 Nachten.
    Voor gasten met meer dan 75 en 100 nachten zijn er nog meer benefits
     
  13. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Onlangs een nachtje verbleven in W-hotel. Echt een aanwinst voor amsterdam. Direct kon ik inchecken en kreeg gratis cocktails aangeboden. Ik kreeg een corner suite (excuse voor de donkere foto). De kamer was topkwaliteit. Heerlijk douche en zelf enorm groot bed. Wel was de ruimte onlogisch ingedeeld. Zelfs heel veel ruimte over. En jammer dat het key-less systeem niet werkte. Hierdoor 2500 punten misgelopen :(:(:(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Ivooss

    Ivooss Newbie

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    mag ik vragen wat je hebt betaald voor de kamer? :)
    Of was het met punten?
     
  15. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Marriott heeft een leuke actie zag ik o.a. op het Engelse zusje van IF. Nieuwe leden krijgen al bij twee stays een nacht kadoo en door op te geven voor de huidige promo nog een tweede ( cat 1-5)

    New members of the ‘Marriott Rewards’ loyalty scheme can currently get two free night certificates after just two stays, by stacking a generous signup bonus with the new Megabonus promotion.

    [​IMG]

    Existing ‘Marriott Rewards’ members can still take advantage of the Megabonus offer and get one free night after two stays.

    Assuming you do not already have an account, sign up using this page and you will be automatically registered for one free night certificate after two stays.

    After that, just go to the ‘Your Promotions’ section of your new account, click on the ‘register’ button under the Megabonus promotion in the top left, and you’re all set to get a second free night certificate as well!

    [​IMG]

    To earn the signup certificate, you have to book and stay twice within your “earning period”, which runs from “the day you enroll through the end of that month, plus an additional 120 days”.

    For the Megabonus certificate, your stays have to be between 1 February and 15 May, 2016.

    If you signed up right now (20 January), to make sure you get both certificates, your stays would have to be for dates between 1 February and 15 May as that covers both the signup ‘earning period’ and the Megabonus dates.

    It’s also important to point out that two “separate” stays means completely separate stays. It’s not possible to just make two different bookings for consecutive nights at the same hotel, because Marriott’s system would still count it as one two-night stay, rather than two one-night stays.

    The certificates can be used at any Category 1-5 hotel, and there’s a great map (massive hat-tip to Drew over at Travel is Free for producing the map!) which allows you to adjust the filters to see only Category 1-5 Marriott hotels.

    Category 5 hotels usually require 25,000 Marriott Rewards Points and can easily cost £150-£200 per night when using cash, so the certificates really are are quite valuable.

    If you’re struggling to think of good value Marriott hotels to stay at for earning the certificates, most Marriotts in the UK (outside London) can be quite reasonable on Fridays and Sundays if you fancy a “staycation”, and Marriott’s AC brand in Spain is almost always good value if you’d rather get away.

    The signup certificate is valid for a year, while the Megabonus certificate has to be used within 6 months – so make sure you use that one first.

    Conclusion

    Two free nights for two paid nights is a great deal. Pay for relatively cheap stays, use the free night certificates for expensive stays – nice and simple!

    You can get 5% cashback through Topcashback for Marriott bookings at the moment. If you do not have a Topcashback account yet, please use our link to sign up as we get a small referral credit and it doesn’t cost you anything (thanks!)

    Weet iemand als je deze nachten boekt met BRG of deze ook qualifying zijn?
     
    DirkOnTour en jongesander vinden dit leuk.
  16. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Vrij zeker van wel. BRG is een gewone rate maar dan goedkoper. Je krijgt er ook altijd points/stays voor.
     
  17. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    sorry trage reactie, was op een ski trip naar verbier :):) - Daar ligt ook een W-hotel, maar 900 CHF per nacht vind ik echt veels te veel :eek:. Voor W-amsterdam heb ik €380 betaald. Een kamer upgrade zat er niet in, aangezien ik de grootste kamer al had.
     
  18. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mooie actie, ga ik meepakken!
     
    Wanderlust84 vindt dit leuk.
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Flying doc en high_class vinden dit leuk.
  20. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Afgelopen week in het Aloft Abu Dhabi hotel verbleven. Was heel positief, hele ruime kamers en met Hot Escapes nog voordeliger geprijsd. Met de Double take promo extra punten gekregen ook. Helaas was mijn telefoon niet geschikt voor SPG keyless, 2500 punten misgelopen.
     
    high_class vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina