Hulp bij business class vliegen en kiezen voor airlines

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Edwinvdh, 8 dec 2018.

  1. Edwinvdh

    Edwinvdh Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Veel rondgekeken en gelezen op dit forum om me te oriënteren op onze aanstaande reis naar Nieuw Zeeland. Alle praktijkervaringen en tips die worden gegeven zijn mooi maar vaak voor een starter op deze website niet altijd even duidelijk dus probeer ik het op deze manier.

    Weet niet of het bericht hier goed staat maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dan daarop reageren;)

    Ik ben Edwin en wil graag met mijn vrouw naar Nieuw Zeeland, periode rond 15 februari -eind maart. Wil graag op Christchurch vliegen (heenreis) en terug via Auckland. Mag een stopover inzitten van 1-2 nachten op de heenreis in bv Azie.

    Ik zoek een prijs-kwaliteit goede vlucht, zijn FB lid en hebben een FB AMEX kaart. Wie is de meest creatieve lezer?
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Prijs/kwaliteit is objectief.
    Voor business: reken toch zeker op 2500,- p.p., al het extra is mooi meegenomen. Er zijn momenteel prima fares vanuit ARN/OSL/GOT/CDG met o.a. KLM, Qatar, Singapore Air, China Airlines of Air France.

    Allemaal met stopover te boeken. Houd verder de fora in de gaten voor eventuele betere deals.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
  4. PeterD

    PeterD Blue Tier

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb dit jaar hetzelfde gedaan; zijn in oktober / november geweest. Vanwege de hoge prijzen vanuit AMS / DUS met vaak slechte connecties in Azie heb ik uiteindelijk besloten om vanuit Oslo met Qatar te vliegen, met een overstap in Doha.

    Heb dat tijdens de Qatar sale week geboekt in januari voor 1700 euro pp in business. Kwamen nog wel de kosten van de positionering AMS - OSL bij (ticket + hotel). De terugvlucht vanuit OSL naar AMS heb ik wel op dezelfde dag geboekt, met het risico dat we daar evt. een nieuwe vlucht voor zouden moeten regelen.

    Ik vond Qatar echt subliem, met name het dine on demand concept hielp mij om deze lange vluchten door te komen. Niet verplicht eten wanneer het wordt opgediend, maar alles te krijgen wanneer je daar behoefte aan hebt.
     
    Ambtenaruh, Daeni, Poaskearl en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina