Ik heb foto's kunnen maken van oude en huidige KLM skipper kaarten en en een mooie business-card houder. Ik hoop dat jullie deze zeldzame kaarten kunnen waarderen. Hebben jullie kennissen die skipper of bij club2000 horen?
Ik ken een travel manager van de board of directors van een groot Nederlands bedrijf en hij heeft een Club 2000 kaart.(Board zelf ongetwijfeld ook) Hij zegt dat vooral een "makkelijke" platinum kaart is want je hoeft niet te herkwalificeren. Verder merkt hij bij problemen dat ze vaak een stapje verder gaan. Helaas niet de super VIP behandeling waar hij op hoopte toen die de kaart kreeg. Ik let er tegenwoordig op en dan kom je ze ook nog best vaak tegen. Wel op de luggage tag dus dat zegt niet alles. Zijn er schattingen hoeveel C2000 pax er zijn? Dacht ooit ergens gelezen te hebben tussen de 10 en 100k
Oké, dan is club2000 wel wat minder exclusief dan skipper. Daar zijn geloof ik maar iets van 100 leden van. Zij hebben ook ieder jaar gezamenlijk een dinier. En kwa vliegen kan je persoonlijke service krijgen waar je geholpen wordt bij het inchecken, soms met een persoonlijke balie. Daarna heb je begeleiding naar de lounge en gate.
Mijn baas heeft een Skipper kaart, er zijn echter wel meer dan 100 mensen die er een hebben. Ook is de Skipper kaart gelijk aan de Club 2000 kaart die vanuit Air France komt
http://www.skyteam.biz/en/Customer-advantages/Frequent-Flyer-Programs/ Hier vond ik een mooi foto overzicht.
Verder geen anderen die kennissen hebben die bij club 2000 of skipper zijn? @Basjep heb jij nog een actuele schatting hoeveel mensen tot die club behoren? Thx Als mn buurman em ook heeft dan zijn er zat andere mensen die dat ook zijn.