behalen van BA Silver/Gold status

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door vlieggraagverweg, 24 apr 2015.

  1. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb alweer een paar maanden terug een retourticket geboekt van LUX-JFK met een stopover op LHR voor begin juli. Ik ben van plan om in 1 maand (juli vind ik wel het mooiste tijd van het jaar) zoveel mogelijk status te behalen bij British Airways. Ik ben op zoek naar zo goedkoop mogelijke tickets om mijn status te behalen. Op flyertalk heb ik al een thread gezien waar er hele mooie tier points run op staan. Dit word voor mij de eerste keer dat ik zelf een route inplan maar ik merk al dat het heel moeilijk is. Als iemand me kan helpen om een retourticket van AMS naar LUX te boeken op 30-6 en op 30-7 dan zou ik enorm geholpen zijn, het goedkoopste wat ik kan vinden is 182 euro. Hoeveel uren nemen jullie als buffer om je connectie niet te missen?
    Ik ga me wat meer verdiepen met ITA-matrix maar tot op dit moment heb ik het nog niet gebruikt om een ticket te boeken want ik ben er nog niet zo goed in.

    Op dit moment heb ik alleen nog LUX-LHR-JFK-LHR-LUX .

    edit: Heeft iemand hier een leuke route vanuit NYC tussen 12 en 23 juli?
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2015
  2. Points to be Made

    Points to be Made Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18
    How many Tier Points are you trying to get, and what is your financial constraint?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
    Ipponmaster en Basjep vinden dit leuk.
  3. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Trein al als alternatief overwogen om naar Luxemburg te komen? Het is leuk om per vliegtuig naar Luxemburg te gaan, maar pas op dat je cost-per-mile niet omhoog schiet doordat je extreem veel kwijt bent om te positioneren naar je startpunt van je tier/mileage run.
     
    vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  4. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    600 TP, max 1000 Euro.

    £1.31/TP | £784 | 600TPs | JFK-CLT-PHX-SJD-SJD-PHX-JFK | A/A/A/A/A | usairways.com |
     
  5. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht Sanne! Goed punt!
     
  6. fbruno

    fbruno Blue Tier

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Nog cheaper om naar Luxemburg te gaan: Megabus.com
    Vertrekt elke ochtend van Brussel naar Luxemburg, is even snel als de trein, Heeft wifi en stopcontacten en kost bijna elke dag maar 1 euro. Bijna niemand kent deze verbinding waardoor de bus redelijk leeg is en het nog comfortabel is. Had vorige keer heel de achterbank voor mij alleen :)

    Voor de Tier Points: Als je met 2 reist heeft Qatar Airways een sale waarmee je voor +-1000 euro in Business Class naar Bangkok kan. Zijn 560 tier points, en hun Business Class is beter dan wat je naar Noord-Amerika kunt krijgen.
     
    Lionell en vlieggraagverweg vinden dit leuk.
  7. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    helaas solo dit keer
     

Deel Deze Pagina