Bagage vertraging verzekering

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Urbanjazz, 2 okt 2017.

  1. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Vanavond start een nieuwe trip voor ons.
    Ik verzeker altijd onze bagage tegen vertragingen via Blue Ribbon Bags. Echter kreeg ik vanochtend vroeg de melding dat ze geen 'particuliere klanten' meer via de website accepteren?! :eek:

    Hebben jullie tips waar ik nog zonder gedoe online de bagage kan verzekeren tegen vertragingen?
    Ik weet dat m'n AMEX en reisverzekering een beetje zullen afdekken. Maar ik wil graag een extra goede verzekering.

    Hoor graag of jullie nog tips hebben! :rolleyes:
     
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Heb je de FB AMEX Gold? Dan is je bagage tegen vertraging verzekerd. Na 4 uur vertraging heb je recht op 275 euro per persoon (dienen op hetzelfde adres te wonen) voor noodzakelijke aankopen, na 48 uur nog eens recht op 125 euro per persoon. Claim kan telefonisch worden afgehandeld en er is geen eigen risico van toepassing. Bonnetjes bewaren! Wat is de toegevoegde waarde van Blue Ribbon Bags?
     
  3. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Ja die hebben we, gaat goed komen dus.
    Voordeel van BRB is dat je na 4 dagen gewoon het verzekerd bedrag krijgt uitbetaald. Zonder bonnetjes of wat dan ook.
    1) de bedragen liggen wat hoger.
    2) geen gedoe met bonnetjes.
    3) ze gaan je vermissing opvolgen, dus zelf wat minder werk aan.

    We hebben al 2 x meegemaakt dat 1 van onze koffers langer dan 4 dagen weg bleef. Krijg je uiteindelijk wel vergoed, maar is een berg gedoe.

    Nummer van AMEX staat in mijn telefoon :D;)
     
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Moet heel eerlijk zeggen dat de afhandeling van mijn vertraagde bagage vrij eenvoudig ging. Heb niet hoeven aantonen dat ik de bonnetjes had, uiteraard wel bewaard maar dat is ook maar een kleine moeite.
     

Deel Deze Pagina