Iemand al geprobeerd een Accor kredietkaart aan te vragen ? Heb nu een Flying Blue kaart, maar zet de miles altijd om naar Accorpunten. De basiskaarten zijn eerste jaar gratis
Kan geen link plaatsen. Als je op de accor all website je locatie naar Frankrijk wijzigt, krijg je de kaarten te zien. Strikt gezien enkel beschikbaar in Frankrijk, maar iemand weet misschien een omweg ?
Mijn inziens gaat dat niet lukken, de volgende documenten zijn nodig. 1 valid proof of identity (CNI France, European passport or residence permit) 1 tax notice (less than one year old) 1 RIB of your personal bank account 1 proof of residence (optional) or one: Electricity, water or gas bill (less than 3 months old) Fixed phone, mobile plan or internet bill (less than 3 months old) Rent receipt (less than one year old) Certificate of home insurance (less than 3 months old)
Vorige keer toen ik navraag had gedaan bij het persteam werd gezegd dat er nog geen partner in Nederland en België was die dit voor hen wilde uitrollen. Zal nog eens informeren. https://insideflyer.nl/zijn-dit-de-nieuwe-accor-all-visa-creditcards/
Dan zal ICS ze wel uit gaan geven... Kwam er maar eens een ander bedrijf in NL, waar je VISA of Mastercard creditcards kon aanvragen. Ik zou direct klant worden.
Klopt, heb er een kort artikel over geschreven. Kreeg de vraag van meerdere lezers, vandaar. https://insideflyer.nl/accor-all-visa-creditcards-voorlopig-nog-niet-beschikbaar/
De voordelen van die Accor/Visa card zijn nogal magertjes, in Europa helaas nog veel te weinig concurrentie op het gebied van credit cards.
Nou als de kosten laag zijn (en zoals ik het zag vielen die mee) kan het best een goede deal zijn. Als je die voordelen van de UAE zag, dat sloeg ook nergens op haha.
Zit nu even te kijken naar credit cards in Belgie - daar is veel meer mogelijk. Amex met Brussels Airlines (miles&more), Mastercard met Flying Blue, maar ook cashback cards met korting bij Q8 of Carrefour supermarkten. Of punten sparen om tickets te betalen (Beocard) of reizen bij Neckerman.