Zomaar een aantal hele leuke deals die ik op Google Flights tegenkwam. Ik heb nog niet gekeken of deze prijzen nog lager worden via Skyscanner of Momondo. *Boeken met minimaal 2 personen Business Class Stockholm - New Delhi v/a €862 Stockholm - Colombo €1.252 Stockholm - Bangkok €1.286 Stockholm - Shanghai €1.237 Stockholm - Buenos Aires €1.566 First Class: Stockholm - Dubai €1.659 Stockholm - New Delhi €1.847 Stockholm - Shanghai €1.847 Stockholm - Buenos Aires €2.229
Oeps volgens mij zijn het toch errors. Ik denk dat ik iets te enthousiast was... Edit: boeken met minimaal 2 personen
Zojuist ARN-SYD voor 1820eu pp geboekt voor 3 personen. Vluchten met LH met 747, CX met A350 en 2x SQ met A380 Kan alleen online geen stoelen selecteren voor SQ vluchten aangezien het LX en LH vluchtnummers betreft. De rest lukte wel, zelfs CX leg. Moet ik hiervoor SQ bellen?
Je kunt het beste even bij LH nagaan wat de PNR van SQ is. Vervolgens kun je op de site van SQ je stoelen kiezen en Book the Cook gerechten uitkiezen. Vlieg je met de nieuwe Business Class of de wat oudere van SQ?
Ik heb SQ gewoon gebeld en toen konden ze het voor me aanpassen. Ik vlieg atm 1x oude en 1x nieuwe BC. Maar las dat ze in 2020 alle A380's willen heb geupgrade.