Qatar | Business | AMS - DPS (Bali) e1634

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door JustinCase, 15 jul 2019.

  1. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    voor de honeymooners onder ons: leuke aanbieding van Qatar Airways naar Bali in Business vanuit Amsterdam, met in ieder geval op het stuk Ams-Doh de fameuze Q-Suites

    Vanaf september tot in her nieuwe jaar beschikbaar.
    https://flights.app.goo.gl/pBS4m

    T/H: FT
     
    BartZ, Johan10, ppt en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Mooie deal! Fijn dat je niet eerst naar ARN hoeft ;)
    bedankt voor het delen :)
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  3. Robbiegrunnen

    Robbiegrunnen Newbie Premium Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Deze prijzen gelden ook voor bv BKK en SIN!
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2019
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  4. BartZ

    BartZ Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Hi allen,

    Ik wil graag van deze actie gebruik maken. Met 2 personen. 30-9 heen, 11-10 terug (datums zijn nog enigzins flexibel). Echter, wanneer ik 1 persoon selecteer kan ik de vluchten maken van 19 uur. Met 2 personen zijn de vluchten 25 uur. Dit komt omdat je dan een overstap van bijna 9 uur hebt op DOH.

    Ik heb al een keer 8 uur op DOH mogen vertoeven dus zit ik er nu niet op te wachten om dit nog 2x te doen :). Iemand tips om dit te omzeilen/hier mee om te gaan? Ik kan inderdaad een veel duurder ticket kopen en dan een kortere stopover doen maar dan wordt het 2x zo duur.

    Alvast dank!
     
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Andere datum vliegen of separaat boeken/vliegen.

    Edit: of wachten tot er meer beschikbaarheid komt voor dezelfde fare, met het risico dat deze helemaal verdwijnt.
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  6. BartZ

    BartZ Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ik zat inderdaad te denken om separaat te boeken. Ik wil gewoon 1 persoon boeken en dan de 'fare' 24 uur vast te zetten (a 9 euro) en dan de 2e boeken. Als dat gelukt is de 1e boeking betalen. In theorie zou ik ze dan beide voor de zelfde prijs kunnen boeken. Ze geven namelijk aan dat er nog maar 1 plaats is voor die prijs. Daarom leek met het slim om eerst de 'fare' vast te zetten voor persoon 1 en dan te kijken of persoon 2 voor die prijs kan boeken.

    Andere datums heb ik gecheckt maar die hebben allemaal t zelfde. Zal een Promo-fare dingetje zijn.

    Als je separaat boekt, zitten hier nog haken en ogen aan? Ik wil in de qsuites wel de 2 geschakelde stoelen reserveren. Weet niet of die alleen te selecteren zijn binnen de zelfde boeking?
     
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Als je 1 prijs vastzet, dan verwijder je dus de enige beschikbare stoel in die (goedkopere) farebucket, de 2e persoon zul je dan voor het duurdere tarief moeten boeken, het goedkope tarief wordt pas weer beschikbaar als jouw "hold" op die fare verloopt zonder te betalen.
     
  8. BartZ

    BartZ Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb inmiddels geboekt. Heb andere datums gekozen die nog wel vrij waren. Ik vlieg nu in de Qsuites! Tip voor boekers, standaard zijn deze Qsuites in het middenpad, de geschakelde, online niet te selecteren (ze willen deze vrijhouden voor groepen etc.). Even met Qatar contact opnemen (ik had het via Facebook gedaan, binnen 6 uur reactie) en dan geven ze die vrij. Hierna kun je selecteren wat je wil!
     
  9. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    Eerste keer Qatar en Qsuites zeker?
    Reken er maar op dat je stoelen nog 1000x gewisseld worden door Qatar en dat ook de Qsuites niet gegarandeerd zijn ....
     
    Godenzoon14 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  10. BartZ

    BartZ Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    3e keer QSuites :)
    Tjah we gaan het zien. Heb al 1,5 maand geleden geboekt. Nog geen enkele wisseling gehad. We gaan vliegen over een maand. Ben benieuwd.
     
    Daandeluxe, JustinCase en Frankb vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina