KL/AF: DUS-RSW €283

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Rutger, 18 jan 2017.

  1. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Maarten_22 vindt dit leuk.
  2. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    4278 miles en 6 segmenten, maar of Fort Meyers (bejaardensoos) nou zo'n benoemingswaardige plaats is?
     
  3. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Het lijkt mij inderdaad ook niet de meest spannende bestemming in de VS. Maar Florida is niet zo groot dus als je auto huurt kan je redelijk makkelijk overal komen.
     
  4. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Je bent er nooit geweest volgens mij? En voor EUR 300 naar Florida met AF/KL is natuurlijk een koopje.
     
  5. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Heb in 2012 een rondreis per auto door Florida gemaakt, van Miami naar de keys via de west-coast omhoog en bij Orlando weer naar de east-coast. Maar misschien verschillen onze leeftijden wat als ik het een bejaarden oord vond ;-) (phun intended)

    Vraag is natuurlijk, wil je voor echt zo weinig mogelijk zo ver mogelijk en snel weer terug. Of is je doel voor een scherp tarief ergens komen waar je ook nog wat kan doen? Dan is Miami een logischere keus.
    Voor de segmenten is dit zeker een goede ( al vlieg je binnen europa voor hetzelfde of minder per segment). Als het om prijs aankomt dan ben ik recentelijk vergelijkbare prijzen tegen gekomen met Air Europa naar Miami via (natuurlijk) Madrid. Dan mis je de segmenten en mogelijk een gedeelte van de Miles. Maar vlieg je wel met 1 overstap en en de plas over in een 787.
     
  6. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Dat is een vraag die iedereen voor zichzelf moet beantwoorden. Voor de miles/segmenten hoef je het niet te doen, aangezien dat inderdaad goedkoper kan. Maar als je een weekend op het strand wilt liggen of een rondreis per auto wilt maken is het een prima deal (denk ik).

    Trouwens, als je een beetje puzzelt is er voor een paar tientjes meer ook een ticket mogelijk naar Miami of Orlando.
     
    jongesander en FlyingFonz vinden dit leuk.
  7. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Dat hoeft niet eens voor heel veel meer. Morgen vlieg ik naar Miami voor 294 euro :) Dan kan je nog eens een weekeindje naar de zon.
     
    JustinCase vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina