Hulp met boeken :ams-jnb in First met BA

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door pieter-sa, 1 jun 2016.

  1. pieter-sa

    pieter-sa Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ams-jnb in First eind juli voor €2600 met " unlimited stopovers permitted in each direction (2 FOC). Wie kan helpen, heeft tips om dit zo mooi mogelijk in elkaar te zetten? Ben niet zo handig merk ik gezien de prijzen die ik krijg.... Kan mij herinneren dat @Valentijn voor zijn ba vlucht van madrid naar parijs via sydney en signapore ging!! Kan dit hier ook mee? Of blijft het ietsje dichter bij huis?Of zit ik maar wat te dromen? Ben erg benieuwd. Alvast bedankt.
    Groet Pieter
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Valentijn deed dit waarschijnlijk in business class. Voor first heb je veel minder opties omdat veel minder toestellen van oneworld first class bevatten. Ik zou het lekker laten bij je bestemming, genoeg beschikbaarheid.
     
    pieter-sa vindt dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wel een leuke vraag trouwens. Ik snap soms met routeregels ook niet helemaal "waar het feest nu stopt". Misschien kan iemand dat nog eens uitleggen/verduidelijken.

    Zoals @Maan al aangeeft heb je niet zoveel mogelijkheden hier. Je kunt bijvoorbeeld wel met Qatar via via Doha, maar dan vlieg je in business class (op Ams - doh en doh - jnb heeft QR geen F). Ik neem aan dat het technisch zou moeten kunnen om LHR - DOH met BA in F kunt vliegen, maar tja waarom zou je als je ook het hele stuk in F kunt vliegen.
     
    pieter-sa vindt dit leuk.
  4. pieter-sa

    pieter-sa Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Bedankt voor t meedenken! T was ook te mooi geweest!:)
     
  5. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Nou, 2600 EUR voor een FC vlucht is al erg mooi! :)
    Veel plezier aan boord, A380 heeft de beste BA First experience. IMG_3441.jpg
     
  6. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Wat niet wil zeggen dat BA de best F experience is!
    Vooral soft product vond ik erg teleurstellend.
     
  7. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Balen dat je slechte ervaringen hebt met BA F. Was het eenmalig of komt het vaker voor?

    Heb zelf meerdere keren BA F gevlogen en tot nu toe alleen maar goede ervaringen.
    EUR 2600 voor F naar Africa is erg goedkoop. Denk dat het in BA F beter pijn lijden is dan in KLM J (die minimaal EUR 1000 duurder zal zijn)
     

Deel Deze Pagina