Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Dank voor de tip @jongesander. Heb een aantal stays voor de boeg en zojuist een account aangemaakt voor het Miles & More programma(en preffered travel partner ingevuld) Eerdaags maar eens verdiepen in dit programma.
     
  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Idem dito hierzo. Accountje aangemaakt en mij aangemeld. Toch nog een stay of 8 voor de boeg t/m het einde van de periode.
     
    Lionell en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zie je de miles vermeld staan in de activiteiten lijst als je inlogt op je Hilton account? Dan weet je alvast zeker of je bent geregistreerd voor de promo.
     
  4. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Ik zie de miles niet vermeld staan op het puntenoverzicht van de verblijven. Als ik vervolgens nogmaals op de promotie klik staat er: u bent al geregistreerd (en heb Miles & More als voorkeur opgegeven in m'n profiel), vreemd...
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dan zou ik contact opnemen met Hilton customer service om te informeren hoe het zit met de miles. Bij mij staan sinds vandaag de miles van m'n eerste stay in Phoenix in m'n M&M account. Duurde 10 dagen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  6. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Mijn eerste m&m punten zijn vandaag toegekend. Ik had de dag voor mijn Hilton verblijf een m&m account aangemaakt en geregistreerd voor deze actie.
     
    jongesander, lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Met je geplande stays in Z-Amerika zal dat totaal mooi aantikken.
     
    KarinS en lloydje33 vinden dit leuk.
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Na een stay van afgelopen maandag heb ik me weer gekwalificeerd voor een jaartje Diamond. Ben nu tot 2020 Diamond zie ik.

    Bij 40 nachten krijg je tegenwoordig 10.000 punten. Bij 50 nachten nog eens 20.000 punten. Dat zit er waarschijnlijk wel in dit jaar. De "echte" bonus krijg je bij 60 nachten, namelijk 60.000 bonuspunten. Weet niet zeker of ik dat wel ga halen, maar het is zeker de moeite waard.
    diamond.PNG
     
    Grouchy, Yoran Wijkstra, Erwin en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Yoran Wijkstra

    Yoran Wijkstra Blue Tier Medewerker

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Na mijn stay’s van vorige week Hilton Honors Gold! Kijk uit naar de eerst volgende stay en hopen op een mooie upgrade!
     
    jongesander vindt dit leuk.
  10. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    1.466
    Trofeepunten:
    428
    Wat is double dip? :p Ik heb de komende 2 maanden 2 hele dure verblijven (Grote groep, +8 personen, >7 dagen, Dubai, +/- 3000 euro per stay)...wat is dan het verstandigste? Zit nu bij TK maar ben net gedowngrade naar Silver.
     
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    De double dip bestaat niet meer.
     
  12. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Dat laatste klopt volgens mij niet helemaal als ik kijk op mijn app/account & verdiende punten.
    40 nachten; geeft idd 10000 bonus points. Je verdient namelijk 10000 points voor elke 10 nachten, dit start bij 40 nachten. Bij 60 nachten krijg je nog eens +30000 points (& gift Gold status aan iemand).
    Cumulatief verdien je 60000 bonus points voor de eerste 3 milestones (40, 50 and 60 nachten; 3x 10k points en de de +30K points bij de 60 nachten).
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2018
    jongesander vindt dit leuk.
  13. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Je hebt gelijk. In de app lijkt het alsof je het oploopt, maar als je het programma leest is het inderdaad cumulatief.
     
  14. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.308
    Trofeepunten:
    558
    Vorige week in de Hilton Rotterdam verbleven en snel even en M&M account aangemaakt. Meteen preferred airline verandert. Bij het inchecken zag ik dat mijn FB nummer er in stond, terwijl ik deze al had veranderd. De vriendelijke receptionist (upgrade naar een suite trouwens) zei dat ik dat zelf kon doen. Toen ik vroeg me af wanneer de punten zou worden bijgeschreven en of ik dat kon zien in mijn HH account. Dit was hun antworod via Twitter:

    "Hello, thank you for your inquiry. Please kindly note that the miles that you are earning are from the airline and since Hilton Honors does not participate in miles anymore, you will not see the miles you earned for the airline. This will be posted to your airline account 6 to 8 weeks after the promotion has ended. I hope this information helps you! Thank you."
     
    jongesander en lloydje33 vinden dit leuk.
  15. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    9 september eindigt de huidige dubbele punten actie en... Op 10 september begint de volgende: dubbele punten bij een verblijf en driedubbele punten als je bv bij een Conrad verblijft. Wel even van te voren registreren voor deze actie.( LoyaltyLobby had de scope.:D )
     
    lloydje33, Daan3 en jongesander vinden dit leuk.
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
  17. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Iemand ervaring met Hilton Stockholm Slussen?
     
  18. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Yes, ben er één nachtje geweest in maart.
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  19. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.308
    Trofeepunten:
    558
    Ik in november 2017. Dichtbij het tramstation, goed ontbijt, en een upgrade naar een kamer boven de snelweg met uitzicht over Gamla Stan.
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  20. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    1.466
    Trofeepunten:
    428
    Ha, top! Dankjewel. Ga op precies 10 september een week met 11 studenten naar Hilton Dubai The Walk, onder mijn naam en kaart (stay van ongeveer 3000 usd, 4 nachten) en de maand er na met mijn familie ook 8 nachten (stay van ongeveer 3000 usd)...en aangezien triple miles én Lufthansa promotie is thuisblijven bijna duurder :)

    Overigens logde ik vandaag eens in op mijn profiel en zag wat vreemds, wellicht weet iemand van jullie hoe dit komt.

    Er staat bij mijn account overview links you need 3 stays to retain Silver in 2019. Bij 2018 progress staat dan you need 3 stays to achieve Gold.

    Bij mijn nights staat ''you need 9 nights to retain silver in 2019'', er naast staat you need 8 nights to achieve gold. Vreemd, toch?
     
    FlyingFonz en Godenzoon14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina