Help wanted

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Petra, 1 aug 2016.

  1. Petra

    Petra Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoi,
    Ik heb een leuke cheap deal geboekt vanaf Madrid naar de US Vrgin Islands. Prijs was 450 euro voor een retour. Helaas wel vanaf Madrid. Nu dacht ik goed koop tickets te scoren bij een low cost airline......naar Madrid. Niet dus. IK heb nu goede tickets voor 300 (3 personen) gekocht maar per ongeluk de verkeerde terugreis datum. We willen 23 augustus terug en niet 23 spetember. Om de tickets te wijzigen ben ik 400 euro kwijt alles bij elkaar.
    Goedkoper is het om bijv naar Ibiza terug te vliegen en dan vanaf Ibiza naar Eindhoven.Op Ibiza zijn de hotels echter hartstikke duur. Hebben jullie nog goeie ideeen? Bijv. terug via Zweden, Noorwegen, Mallorca etc?
    Ik arriveer in Madrid op 22 aug. om 11 uur. Ik kan de dagen er na terug (geen vreselijke haast, ben de hele week nog vrij).
    2 volwassenen, 1 kind 11
     
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    ik weet niet of je er wat aan hebt, maar bij KLM kan je binnen 24 uur kosteloos annuleren.
     
  3. Petra

    Petra Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ja klopt maar helaas heb ik 1 week geleden geboekt.
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Welkom op het forum @Petra!
     
  5. Petra

    Petra Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dank je!
    Niemand tips?
    Goedkoopst is volgens mij om naar Ibiza te vliegen en daarna vandaar naar Eindhoven. Maar Ibiza is vrij duur qua hotels. Als iemand daar nog tips voor heeft? Goedkoop hotel vlakbij het vliegveld?
     
  6. Wouter

    Wouter Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    1. Een retour Madrid - Amsterdam - heenreis op 23 augustus, terugreis op 20 september (oid). Dan heb je in september dus ook nog een leuk uitje naar Madrid.

    Kosten ~ 160pp.

    2. Een retour Madrid - Amsterdam - zonder intentie om de terugreis te gebruiken. Bijvoorbeeld 25 augustus heen, 17 september terug.

    Kosten ~122pp met KLM (rechtstreekse vlucht)

    3. Als je toch de hele week nog vrij bent, kan je je ook je terug reis in stukken doen. Vlieg naar Ibiza en blijf daar 2 nachten. Of pak de trein naar Barcelona en vlieg een paar dagen later vanuit Barcelona terug.
     
    VinceVoyage en high_class vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina