Geen huisjes in WBC

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door foxtwo, 21 mei 2022.

  1. foxtwo

    foxtwo Newbie

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Vanochtend ben ik met de KL606 uit San Francisco aangekomen. Ongeveer 10 minuten voor het landen werd nog even snel gemeld dat er geen huisjes waren gecatered op de vlucht en dat ik er wel een in de lounge kon halen. Ik vroeg hoe dat in z’n werk zou gaan, maar nadat dit nog even werd nagevraagd bij collega’s bleek dat niemand hier ervaring mee had.

    Allereerst raar dat ze niet gecatered waren maar het is mij de laatste tijd wel vaker opgevallen dat er weleens een trolly ontbreekt in de WBC catering. Nu dus die met de huisjes.

    Uiteraard was ik sceptisch dat ik er een in de lounge kon halen en dat is dus ook niet gelukt want ja, je kunt niet zomaar een huisje komen ophalen…

    Vraag hier of iemand er ervaring mee heeft en hoe dit is opgelost. Ben benieuwd.
     
  2. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.280
    Leuk Bevonden:
    3.159
    Trofeepunten:
    483
    Geen ervaring mee, maar ik neem toch aan dat er wel een aan dat er wel een aantekening is gemaakt met de iPad? Dat zouden ze dan in de lounge moeten kunnen zien.

    Als je m nu niet hebt gekregen zou ik er over mailen, grote kans dat ze het nasturen of dat je een volgende keer een huisje uit de lounge kunt halen.
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  3. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Op mijn laatste reis hadden ze er niet genoeg. Ik kreeg ook te horen dat ze ze bij de lounge zouden kunnen geven, ik ben er geweest en ze wisten ook van niks.
    Ze hebben mijn nummer genoteerd en ik zou gebeld worden...
     
  4. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Ik had er eentje laten vallen (mooi dom). Mailtje gestuurd en op m’n laatste vlucht mocht ik er twee uitzoeken ;-). Dus mailen helpt zeker!
     
    Eagle en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina