Heeft iemand zich nog kunnen registreren voor de Accor Welcome Back of Feel Expected promotie? Het lukt mij in ieder geval niet. Mijn laatste verblijf bij Accor was in April. Misschien voor mensen die al een tijdje niet hebben verbleven bij Accor?
Een vraagje; Heeft iemand ervaring met Best prijs garantie aanvragen bij Accor? Zijn ze okay of niet?
Ik heb er twee keer gebruik van gemaakt. Ik leverde vergelijkende screenshots aan. Wordt keurig aangepast. Al moest ik het wel helemaal uitleggen en verdedigen de tweede keer.
Thanks Kevin, een prijs verschil van bijna €60 euro vind ik best veel, dacht daarom om het de moeite waard is om bpg aan te vragen. Screenshots ok dat begrijp ik maar te moeten verdedigen vind ik het maar niets. Tis wel absurd, bij het hotel direct boeken is goedkoper dan via Le clubs website en via Ota is nog goedkoper.
Is meer dat ze bij mij aangaven dat de kamers niet hetzelfde waren. Ene site in het Engels en de andere in het Nederlands leek dus qua vertaling een hele andere kamer terwijl het dezelfde was. Ik moet wel zeggen laatste keer is vorig jaar denk ik dat ik het gebruikt heb. Ik heb de eerste keer voor een paar euro een BRG aangevraagd. De andere was meer.
Het lukt mij ook niet. Ik zou niet weten waarom niet trouwens. Mijn laatste verblijf was 10 nachten in Pullman Jakarta, ook in april. Ik krijg de volgende melding als ik mij wil aanmelden: You are not entitled to benefit from this offer. Discover all our offers to earn points.
Ook geprobeerd, daar ik toevallig voor komend weekend een Accor hotel wilde boeken. Het lukt echter niet. Terwijl ik toch duidelijk tot de doelgroep behoor, want ik heb al zeker twee jaar niet meer bij ze geboekt.
Zelf ook al geprofiteerd van de Private Sales. Ik heb het Novotel Bucharest City Centre geboekt. Standaard prijs was € 97,- per nacht, met Private Sales € 67,- en omdat ik 2.000 punten besteed heb, kom ik op slechts € 27,- exclusief ontbijt (€ 18,-) uit. Nu maar hopen op een mooie upgrade naar een suite met Accor Platinum.
Ik logeer niet vaak bij Accor maar ben dit jaar toevallig een keer silver. Vervalt dit aan het eind van ditzelfde jaar bij Accor? En alleen als je in hetzelfde jaar ook nog gold wordt, blijf je dat tot eind volgend jaar? Of lees ik het niet goed? Niet dat het veel oplevert....
Sinds de nieuwe regels zijn ingegaan, moet je in een kalenderjaar zoveel nachten of statuspunten hebben verzameld. Als je dit jaar voor Silver of Gold gekwalificeerd bent, is je status geldig t/m 31 december 2018. De geldigheid van je status kun je raadplegen op je Accor account.
In mijn account staat geldig tot 31-12-2017. Vandaar dat ik de website van Accor eens ben gaan lezen. Maar eens in de gaten houden dan.
Ben je misschien vorig jaar gekwalificeerd voor Silver? Als je dit jaar minimaal 10 overnachtingen hebt gehad, zou je status verlengt moeten worden tot 31 december 2018.
Nee, recent silver geworden. Het leek mij ook tot 31-12-18, vandaar de vraag hier. Heb nog een nacht Accor tegoed, wacht even af of er nog iets wijzigt op m'n account. Thanks voor je reactie.
Maar weer eens een matige ervaring in een Accor hotel (Mercure hotel Porte de Versailles Vaugirard) in Parijs. Ik ben Le Club Gold, en kreeg alleen een voucher voor gratis drankje. (geen upgrade of andere attentie) Ik was de hele dag op pad, en kwam tegen 22.30u terug in het hotel. De bar was open, dus is dacht dit is een mooi moment om mijn voucher te gebruiken. Even boven ophalen... 22.35u bar was plots dicht, en alles was donker, terwijl de bar tot 23.00u open moet zijn. Receptie: Sorry de bar is gesloten, u kunt morgen uw voucher weer gebruiken. Ik: ik check morgen uit, zou nu graag iets willen gebruiken, kunt u eventueel een glaasje wijn voor me inschenken, dan neem ik het mee naar mijn kamer. Sorry mijnheer, de computer bij de bar staat al uit, ik kan u niets serveren. En dat terwijl de glazen en de flessen binnen 2 meter afstand klaar staan. Compromis: u kunt een blikje fris uit de minibar gebruiken. Volgende ochtend (dag van uitchecken); ik ga ontbijten om 8u en ga daarna even snel langs een korte afspraak, en ben tegen 10u weer terug in het hotel om me nog even op te frissen voor ik uit ga checken. Tot mijn verbazing is de schoonmaakster mijn kamer aan het doen, en zijn mijn spullen verdwenen. Ze praat geen Engels en ik geen vloeiend Frans, maar mijn spullen lagen intussen bij de gevonden voorwerpen. De voucher voor de minibar consumptie had ze uiteraard ook opgeruimd. Receptie: Ja sorry meneer, uw zult uw consumptie uit de minibar helaas toch moeten betalen dan als u geen voucher heeft.
Mooi zooitje ongeregeld daar. Dat is wel een hele slechte klantbeleving. Ik mag hopen dat je daar ter plekke over geklaagd hebt? Mocht dit niet hebben geholpen, wat ik zo'n beetje verwacht gezien het verloop van je verhaal. Ik heb zelf goede ervaringen met het contactcenter (via e-mail), daar is elke klacht tot op heden nog gegrond verklaard en heb ik behoorlijk wat punten en zelfs een gedeeltelijke terugbetaling gehad, en dan ben ik niet iemand die om het geringste een klacht instuurt.
Dit is wel heel slecht. Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan is dit een klacht bij management waard (ik neem aan dat je het do not disturb kaartje op de deur had?).
Klopt, dat had ik erop hangen. Maar ze zag me met jas en tas 's ochtends de kamer uitkomen dus zal er het hare wel van hebben gedacht. Ik stoor me meer aan de laconieke houding van het receptie personeel, die ziet er verder geen probleem in. U heeft uw spullen toch weer? Dan is alles verder in orde?! Zulke ervaringen heb ik trouwens alleen in Parijs met Accor. Jammer want het hotel was verder goed. Ruime kamer, geen lawaai van straat of andere kamers en goed ontbijt, precies wat ik nodig heb als ik alleen kom om te slapen. Ik heb vroeger een bijbaantje in een Best Western gehad; daar gaf de receptie de schoonmaak een seintje als een kamer écht was uitgecheckt, zo voorkom je dit in ieder geval.
Zo, dat klinkt niet echt positief daar. Een klacht is zeker terecht. Ik ben aardig tevreden over mijn verblijf in het Novotel Bucharest City Centre. Prima locatie, minibar is gratis en er is zelfs een echte lounge aanwezig in het hotel.