Kosten wijzigen/annuleren FB reward ticket

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door OilFlyer, 1 sep 2018.

  1. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Aangezien de FB website daar niet duidelijk over is hierbij mijn vraag aan de leden van dit forum.

    Weet iemand wat de kosten zijn van het annuleren of wijzigen van een reward ticket voor vertrek ?
    Ik meen ergens gehoord te hebben dat dit EUR 45 kost en dat bijv. i.g.v. annulering de mijlen weer op je account worden gecrediteerd.
     
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Dit geldt niet voor de promo rewards. Deze zijn niet te wijzigen of annuleren.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  4. wilcoboel

    wilcoboel Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18
    ? De KLM website is hier wel heel duidelijk over waarschijnlijk heb je dan nog nooit een award ticket geboekt want er staat heel duidelijk kosten € 45,-- bij annuleren 24 uur voor departure..... let wel deze € 45,-- moet je apart betalen en het betaalde bedrag en de punten krijg je terug, dit kan echter alleen telefonisch..
     
  5. TAFKAMP

    TAFKAMP Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    hmm wat vreemd. Zojuist gebeld met de FB klantenservice ivm het wegens ziekte annuleren van een award ticket. Had gisteren geinformeerd over een eventuele omboeking en kreeg toen te horen dat het idd 45 euro kost om te wijzigen of te annuleren en dat ik daarom telefonisch contact op moet nemen. Inmiddels dus besloten te annuleren en ik belde dus met de gedachte dat ik die 45eur zou moeten voldoen, echter deelde de beste man door de telefoon mee dat ik mijn punten zou terugkrijgen, cash betalingen zouden worden teruggestort en ik hoefde niets te betalen voor het annuleren omdat het binnen 24 uur voor departure was...?
     
  6. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    1- Wijziging en annulering van reward tickets
    Om een reward ticket te wijzigen of te annuleren, kunt u contact opnemen met de Flying Blue klantenservice. Wijzigen en annuleren is alleen mogelijk voor vertrek van uw vlucht. Per ticket en per transactie worden kosten ten bedrage van € 45 in rekening gebracht. Luchthavenbelasting en brandstoftoeslag zijn restitueerbaar. Uitgiftekosten zijn niet restitueerbaar.Voor reward tickets op vluchten die worden uitgevoerd door Air France, KLM, HOP! en Joon, kunt u:
    • De reisdatum wijzigen tijdens de geldigheidsperiode van uw ticket. De plaatsen van vertrek en aankomst, de luchtvaartmaatschappij en de reisklasse kunnen niet worden gewijzigd.
    • Uw ticket annuleren en terugbetaling vragen. Vervolgens kunt u een nieuw reward ticket boeken door uw datum van vertrek en aankomst, uw traject, uw reisklasse en uw vervoerder te kiezen.
    Voor reward tickets op vluchten die worden uitgevoerd door andere luchtvaartmaatschappijen, kunt u:
    • Uw ticket annuleren en terugbetaling vragen. Vervolgens kunt u een nieuw reward ticket boeken door uw datum van vertrek en aankomst, uw traject, uw reisklasse en uw vervoerder te kiezen.

    2-Wijziging en annulering van promo reward tickets
    Promo reward tickets zijn niet wijzigbaar en niet restitueerbaar. Luchthavenbelasting is restitueerbaar. Brandstoftoeslag is niet restitueerbaar.
     

Deel Deze Pagina