InsideFlyer NL | Mobiele Site Feedback

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 1 sep 2016.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hallo iedereen,

    omdat we achter de schermen steeds in de weer zijn om verbeteringen aan te brengen, willen we jullie om feedback vragen in verband met het gebruik van onze mobiele website.

    Hoe ervaren jullie het gebruik van de site op een smartphone of tablet? Ik weet dat er issues zijn gemeld over het feit dat bij het gebruik op IOS apparaten (met Safari als browser) dat de gebruikerssessie telkens wordt uitgelogd. Dit gaan we uitzoeken, via Chrome is het geen probleem.

    Mag ik jullie ook vragen om het te vermelden op wat voor smartphone of tablet jullie werken? Bijvoorbeeld Android, IOS of Windows?

    Bedankt alvast!
    Lionell
     
  2. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ik maak gebruik van iPhone 6s en Apple iPad, oh ja safari
    Het grappigs is.... Ik heb nu geen probleem meer met telkens moest inloggen. Voor de zekerheid net weer ff gecheckt.
    Geen probleem, wanneer op beide gebruik maken van dezelfde WiFi netwerk.
    Probleem doet zich nog wel voor wanneer ik op mijn telefoon gebruik maak van internet via tel provider en iPad via WiFi.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ik gebruik een iPhone 5S. Blijf keurig netjes altijd ingelogd waar ik ook maar ben. Geen last van strubbelingen dus.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Iphone 6, safari browser.

    Ben een lezer geen schrijver hier ;-)

    Site werkt prima, wat ik als suggestie zou willen geven is als je een forumtopic aanklikt, je gelijk bij het laatste bericht uitkomt.
    Nu kom je bovenaan de laatste pagina van het forumtopic.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    2.396
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb een iPhone 5S en ervaar geen problemen met inloggen. Wel moet ik op een ander WIFI netwerk opnieuw inloggen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat werkt enkel als je de 1Password browser gebruikt die in de 1Password app zit ingebakken. Op een andere manier lukt het niet.
     

Deel Deze Pagina