Meer miles bij Hertz

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Carel1, 9 mrt 2021.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Mail van FB:

    Wij geven u nog een goede reden om bij Hertz een auto te huren.

    Boek voor 8 april 2021 en ontvang dubbele Miles wanneer u voor 1 tot 7 dagen een auto huurt. Bij 8 dagen of meer spaart u maar liefst driedubbele Miles!

    Als Flying Blue-deelnemer krijgt u bovendien altijd tot wel 15% korting op uw huurauto
     
    beuse242 en lloydje33 vinden dit leuk.
  2. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Thanks voor de update @Carel1

    Heeft iemand advies om bij het huren bij Hertz te kiezen voor Hertz Rewards punten vs Flying Blue? Ik krijg steeds een karig aantal FB miles als ik miles kies, maar datzelfde geldt voor de Hertz punten..
     
  3. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Zelfde bij mij vwb de FB miles
     
  4. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou kijken waar je het voordeligst huurt, voor die paar miles of punten hoef je het inderdaad niet te doen. Zelfs als je "maar liefst driedubbele Miles!" spaart.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  5. Frank1900

    Frank1900 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
  6. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.100
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Aardige aanbieding, maar ik vind de kwaliteit van Hertz veel teveel varieren om het een goede verhuurder te vinden. Dus volgende week gewoon weer bij National in Porto een auto gehuurd. Krijg ik 500 Hilton punten. Maar wel goede service en kwaliteit bij de partner van National daar.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  7. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Het klinkt als een hele leuke aanbieding.
    Je moet wel even je Hertz opties doorrekenen om te zien of het voor je eigen autohuur wel zo gunstig is.
    Dat is het in ieder geval niet vanzelfsprekend.
    Maak eens een rekensommetje over je eigen huur met gebruikmaking van deze aanbiedings CDP en PC en de aloude Amex Plat. CDP 633306 in combinatie met pre historische PC 192021 .
    Waarmee kom je beter uit ?

    En dan blijven de punten over.
    In Nederland wordt niet automatisch FB en Hertz Gold puntje tegelijkertijd bijgeschreven.
    een emailtje naar Flying Blue zorgt voor bijschrijving.
    De Gold puntjes hebben meer waarde dan de FB .
    Bij je volgende huur zorgen die gold puntjes voor een extra korting ; je kunt ze laten omzetten naar een PC.

    @VinceG ; Je bent de strategie van de dubbele boeking toch niet vergeten ??
    Wil je ook eens iets laten weten over National Emerald Club ervaringen in Europa ?
    Ik hoor van anderen die ik heb overgehaald om Hertz Gold member te worden hele enthousiaste verhalen over ontvangst en upgrades mn in Frankrijk en Italie met de President' s Circle status
     
    VinceG vindt dit leuk.
  8. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    Mijn ervaring is dat je niets gratis krijgt bij Hertz. Als ik een compact SUV huur voor de minimale periode van 8 dagen betaal ik 200.59 USD ofwel 168,28 EUR met mijn standaard FB Gold CDP.

    EigenCDP.PNG

    ICM de promo code waarmee ik 3x miles zou moeten krijgen is dat 183.93 EUR.

    PromoCDP.PNG

    De extra 10 miles per euro (dus 1830 miles) is nauwelijks een extra betaling van 15 euro waard.
     
    bedeve en Ruut vinden dit leuk.
  9. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.100
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Nee tuurlijk ben ik dat niet vergeten. Maar dat was toen ik nog alleen maar auto's prive huurde en het er wel toe deed hoeveel ik betaalde. Nu de baas betaald maakt het mij zelf niet zo ontzettend veel uit en gaat het mij vooral om een snelle afhandeling en goede service.
    Als ik Hertz en National naast elkaar leg dan heb ik overall betere service bij National. Uiteraard heb je bij iedere aanbieder wel wat. Ligt er ook een beetje aan of ze een 3e partij gebruiken. Blijft gewoon opletten.
     
    bedeve vindt dit leuk.
  10. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18

    En dan heb jij de voor een ieder toegankelijke PC 192021 nog niet gebruikt ?
     
    VinceG vindt dit leuk.
  11. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    Voorbeeld voor eerder genoemde compact SUV voor een periode van 13 dagen. Als ik die PC gebruik krijg ik een prijs in EUR gequote die hoger is (295 euro) dan de prijs die ik zonder PC in USD betaal (266 euro).

    Met PC:
    met.PNG

    Zonder PC:
    zonder.PNG


    // Update 20 april: Heb uiteindelijk deze boeking twv 266 euro geboekt voor een periode van 13 dagen. De auto werd geupgrade naar een BMW 330E, ik ontving 1030 FB miles en 399 hertz punten.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2021
    bedeve vindt dit leuk.
  12. elfirseteee

    elfirseteee Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Goedkoop auto huren - https://economybookings.com Makkelijk zoeken, kiezen, reserveren en betalen. In vergelijking met andere websites goedkoopste prijzen!
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2023
  13. Mark12

    Mark12 Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
    Ja dat doe ik ook meestal wel, de auto weer keurig inleveren.
     
    DirkOnTour en Ruut vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina