Ik kreeg vandaag een offer van Accor omdat ik 1 jaar lid bij ze bent, als ik nu een verblijf boek dan krijg ik 250 extra punten: "Dear MR Lionell Jansen, Stay at any hotel participating(3) in the Le Club Accorhotels program and get 250 bonus pointscredited to your account to celebrate your first year in the program. Your Le Club Accorhotels team"
Vanochtend heeft Accor Custom Care me geantwoord over de Aeroplan actie. De actie was boekbaar tot 27-10-2014 (weet niet of ze tot of tot en met bedoelen). Voor de deadline gemaakte boekingen vallen onder de promo. Daarna geboekt is helaas niet geldig voor de promo. Accor had nog een andere promo lopen met Aeroplan waarbij de (reguliere) punten keer 3 gedaan zouden worden. Onderstaand screenshot is van vanochtend (website Aeroplan). Zojuist weer gekeken en Accor heeft ook deze promo afgebroken. Het lijkt er zelfs op dat gemaakte toekomstige boekingen niet meer meedoen.
Ongelooflijk dit van Accor. Een actie opzetten en dan stoppen omdat ze het teveel punten kost. De melding: "Due to an unexpected amount of participants the number of rooms available for this offer were quickly filled up." is ook bijzonder te noemen. Men hoefde toch enkel Aeroplan account te koppelen aan automatic transfer? Hoezo controleren ze dan de kamers per actie (die waarschijnlijk duurder zijn dan de flash sale kamers). Heb n.a.v. deze actie binnenkort bewust voor een Ibis gekozen ipv Holiday Inn Express, ook nog eens geboekt op de 27e dus waarschijnlijk te laat. Maar goed, volgende keer beter .
Als je vóór middernacht 27 oktober 2014 Franse tijd hebt geboekt, dan doen deze kamers nog mee begrijp ik. Er is nog wel een soortgelijke actie bij Accor met Avios: http://ikvliegveel.com/2500-avios-accor-leclub/
Reserveringsbevestiging op 27 oktober 2014 11:20:48, dus nope . Is die Avios actie dan niet voor nieuwe boekingen (gemaakt na koppeling) of krijg ik nu ook de punten voor die boekingen gemaakt vorige week?
Trouwens, is die actie van Avios niet alleen voor Avios accounts? Dus niet voor BA Executive club. Een Avios account kun je niet aanmaken als NL recident.
Rob, ik denk dat het wel goed gaat. op FT staat dat: The offer expired at midnight (Paris time) yesterday the 27th October. Due to an unexpected amount of participants the number of rooms available for this offer were quickly filled up. – However, not to panic! All reservations made before midnight on the 27th will be taken into account and you will receive the 10 000 bonus points! – There are no plans to reactivate or continue this specific offer at the moment. on the 27th, lees ik als op de 27e. Jij hebt de 27e geboekt, dus dat zou ok moeten zijn. Elders lees ik wel dat boekingen gemaakt voor de 28e toch niet posten. Wat je kan doen is omzetten naar Avios.
Ik heb er al langere tijd een, kan je niet zeggen of dat nu niet meer kan. De BA Executive Club is iets anders, daar geldt de promo niet voor.
Vooralsnog is het gelukt. 10k punten bijgeschreven voor overnachting gisteren in Ibis (geboekt 27/10). Status aangepast van Silver naar Gold. Ik geloof het pas echt als de credits zijn omgezet naar Aeroplan account. Heb op LL al gelezen dat er ook al eens 10k werd gecrediteerd naderhand........
Het is gelukt, punten zijn omgezet naar Aeroplan. Wel vreemd dat er niet 10k (naar 5k Aeroplan) is afgeschreven maar 8k (volgens de standaard Accor per 4k stappen). dus 2k gratis behouden voor conversie naar andere miles account of vouchers.
Terug naar af inderdaad, op zich wel apart want kort daarvoor nog bericht gekregen dat ik nog een jaar Platinum zou zijn.
Verblijf momenteel in het Sofitel in Heathrow, heerlijk hotel. Upgrade naar superieur room met Club Millesime Lounge toegang en gratis ontbijt, door de huidige Sale promotie (http://www.accorhotels.com/nl/promotion/specials/crazyprices.shtml). Voor nog geen 130 euro per nacht, iig de beste airport hotel waar ik ben geweest!