Choicehotels

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Nasil, 5 feb 2019.

  1. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Iemand ervaringen met het programma van Choice hotels? O.a. Clarion, Econo lodge en Quality Inn vallen daar onder. Ik heb via Booking een reservering staan bij Econo Lodge in Canada maar viel me op in reviews dat je de betere kamers krijgt als member.
     
  2. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Alle hotelketens spannen zich op het moment in om klanten rechtstreeks te laten boeken.
    Want doordat zij te lang met boekingsites in zee zijn gegaan missen ze alle data van bestaande / potentiele klanten.

    Choice Priveleges heet het programma waar jij het over hebt.
    Betere tarieven , kamer upgrades, en heel snel sparen voor gratis overnachtingen.
    Choice Priveleges en Wyndham Rewards horen wel in de top van de hotel loyalty programma' s
    En vwb die tarieven; gebruik corporate code 00845160 eens.
    Die is van het abnsave systeem
     
    jongesander, Thijsk en Nasil vinden dit leuk.
  3. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Dank je wel! We komen niet zo vaak "overzees", maar nadat ik las dat je als "third party" boeker de niet gerenoveerde oude kamers krijgt en je als member de goede kamers krijgt, ben ik eens verder gaan kijken. Zal mijn ervaringen tzt delen.

    Heb zelf ook Hilton maar die was me daar echt te duur op het moment.
     
  4. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    De corporate code gaf ons nog wat korting. Door het lidmaatschap en deze code hebben we ongeveer 15 euro per nacht bespaard tov Booking.com. Dat is wel lekker. Mogelijk dat we ook een auto via het Choice hotel programma gaan huren. Zowel Avis als Budget zitten vlakbij en via dit programma zijn we goedkoper uit.
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Spaar je toevallig ook miles bij AA? Momenteel 1500 miles per stay bij Choice.
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  6. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Nope, zelf nog nooit meegevlogen.

    We slapen nu zes nachten in Econolodge Inn & Suites University in Calgary.
    We hebben een rustige kamer gekregen op de bovenste verdieping en ver bij de lift aan de andere zijde dan waar de hoofdingang zit en de parkeerplekken zijn. Heb wel idee dat het lidmaatschap - naast korting - voordeel oplevert. Zal na mijn gehele verblijf een review schrijven.
     
    DirkOnTour en bedeve vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina