American Express Contactless Kaart?

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Synthesis, 14 aug 2019.

  1. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Vroeg mij af of er hier al wat mensen waren die een contactless kaart hebben ontvangen van Amex (in Belgie)? Ik kreeg een half jaar geleden een brief met daarin melding daarvan dat die binnenkort ging aankomen, maar al zeker 6 maand niks ontvangen van nieuwe kaart...
     
  2. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Laatst bewerkt: 14 aug 2019
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  3. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Haha idd totaal niks speciaals. Ik vraag het echter maar omdat ik sowieso mijn huidige kaart wel moet veranderen, maar als deze binnen een paar weken toch zou aankomen dan zou het wat stom zijn om 2x te veranderen, dan wacht ik wel nog even..
     
  4. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Voor mij kunnen ze klein beginnen, met name slide 31: Apple Pay (en Google Pay voor de liefhebbers).
     
    vkpeter en Daeni vinden dit leuk.
  5. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Op de Nederlandse Amex zit contactloos betalen, maar dat wordt bij nog minder handelaars aanvaard als de kaart zelf en werkt inderdaad jammer genoeg niet met Google of Apple Pay
     
    Roberto en ErwinLansing vinden dit leuk.
  6. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    169
    Trofeepunten:
    43
    Met de Platinum werkt het in de VS en bijvoorbeeld in Engeland wel erg goed. Oa openbaar vervoer poortjes kan je overal openen (in en uitchecken) met de Amex kaart.

    Op de Centurion kaart zit alleen geen contactloos betalen meer...
     
  7. ThomasOnline

    ThomasOnline Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    De dag dat ze Apple Pay aanbieden i.c.m. Amex, dat is denk ik ook pas het moment dat het meer in mijn dagelijkse betalingen komt te zitten.
     
  8. ThomasOnline

    ThomasOnline Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Als je trouwens kijkt naar alle deelnemende landen, dan staat American Express echt bij veel buurlanden al in de lijst. Duitsland, UK, Finland, Zweden, Spanje, Italië. Dus wellicht komt het hier ook nog wel!
     
  9. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Maar juist niet in Denemarken. Ik was ook verrast om de Deense vlag te zien in de presentatie, want hier zijn er alleen corporate kaarten, geen persoonlijke kaarten, te verkrijgen.
     

Deel Deze Pagina