Nederlandse Miles en More Visa kaart (samengevoegd)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door RobertFB, 4 okt 2018.

  1. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Het bedrijf Qander Consumer Finance introduceert twee Miles & More Visa credit cards op de Nederlandse markt, een blue card en een gold card.
    Dit zijn de opties:
    Bij aanschaf van de Miles & More Visa Blue Card ontvangt u tijdelijk 2 x 2.500 welkomstmiles. Daarnaast spaart u met elke uitgave 2 miles per betaalde € 5,-.
    Met de Miles & More Visa Gold Card kiest u voor het volledige pakket. U ontvangt tijdelijk 2 x 5.000 welkomstmiles. Daarnaast spaart u 3 miles per betaalde € 4,-.
    Beide kaarten zijn de eerste zes maanden gratis, daarna € 4,- per maand voor de blue card en € 7,50 per maand voor de gold kaart. Verschil zit in het verdienen van de miles en de extra verzekeringen.
    Bij de gold card krijg je bovendien 1x per jaar een voucher voor toegang tot een LH lounge. Ook blijven bij beide cards je M&M miles onbeperkt geldig, mits je 1x per maand een uitgave doet met de card.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2018
    JDE, vkpeter, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    O, ja een link is wel handig. Zie https://www.miles-and-more-creditcard.nl

    Zelf heb ik nog een Duitse M&M Mastercard, daar zijn de verzekeringen beter (o.a. huurauto), maar bieden je nog maar 1 mile per 2 euro.
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Oh das wel handig. Heb al een tijdje een Visa card naast mijn Amex vanwege de acceptatie, maar een kaart met puntjes is beter.
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Hoe heb je dat gefixt, in Arnhem?
     
  5. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Je kan bij de Duitse DKB bank ook als Nederlander gewoon een rekening openen - en daarna vraag je de M&M Mastercard aan. Ik heb die aangevraagd toen de Nederlandse M&M card een aantal jaren werd opgeheven. Je moet wel wat extra werk doen (Identificatie), maar het werkt prima. Ik heb via DKB ook een Honors Visa card
     
  6. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    En toevallig ook Hilton card?
     
  7. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Ja, de Duitse Hilton card
     
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Honors Credit Card mit DKB Abrechnungskonto Prüfung
    Leider konnten wir Ihrem Wunsch nach einem Honors Credit Card mit DKB Abrechnungskonto im Rahmen unserer automatischen Entscheidung nicht entsprechen. Die notwendigen Voraussetzungen für ein Honors Credit Card mit DKB Abrechnungskonto liegen gemäß Ihren Angaben nicht vor.
    Bitte beachten Sie, dass wir nur für Kunden in Deutschland, Österreich und der Schweiz Konten eröffnen.

    Hoe heb je je hier omheen gewerkt?
     
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    He, dat is dan veranderd - het was alweer enkele jaren geleden. Ik moest me wel in Duitsland met PostIdent identificeren - ik heb wel eerst de DKB rekening geopend, toen pas de M&M Mastercard aangevraagd. Een jaar of zo later heb ik toen de Hilton Visa card aangevraagd,
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2018
  10. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    PostIdent kan nu gelukkig online. Ik ga het gewoon proberen.
     
  11. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Kijk, dit is interessant. Ik heb een Mastercard naast mijn AMEX en die MC in ruilen voor een Visa. Bedankt voor het delen!
     
  12. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Is deze kaart ook beschikbaar voor klanten in België?
     
  13. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.566
    Leuk Bevonden:
    2.365
    Trofeepunten:
    583
    In België bestaat er al enkele jaren een M&M kaart. Zie ook hier. @Lionell heeft deze geloof ik en kan er vast meer over vertellen.
     
  14. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Het blijkt dat DKB inmiddels geen klanten buiten Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland accepteert. Zie https://banks-germany.com/open-dkb-euro-bank-account-for-non-residents

    Maar als je kijkt naar het aanmeldingsformulier voor de DKB Cash rekening kan je nog steeds een aanvraag doen als Nederlander - of ze je ook echt accepteren als klant is de vraag
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  15. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Mja, bij de Nederlandse kaart kan je award miles inruilen voor status miles en krijg je een lounge voucher en de duurste is 90€/jaar. Die van Brussels airlines kost tussen de 90 en 150 en je kan er enkel award miles mee sparen?
     
  16. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    657
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Waar zie je dat staan?

    Ik vind dit best een interessante kaart overigens, zeker qua acceptatie is VISA natuurlijk andere koek dan AMEX.
     
  17. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
  18. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
  19. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Bij de Belgische kaarten van Miles & More van Brussels Airlines jammergenoeg niet
     
  20. Ein_Kessel_Buntes

    Ein_Kessel_Buntes Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Een DKB rekening is inderdaad niet meer te openen buiten D-A-CH. Teveel gebruikt voor witwassen, en hun processen zijn niet ingericht op mensen die Duits niet als moedertaal hebben.

    Ik heb destijds (2010 meen ik) toen PaySquare er mee ophield ook de Duitse M&M-kaart genomen, opgezegd en begin vorig jaar opnieuw vanwege de aanmeldbonus.

    Nu maar weer de Nederlandse genomen, 'wertvolle Meile' per € 1,33 is meer dan voor ieder € 2 één tenslotte, en de auto-verzekering kan ik op zich missen want die zit ook op de Hilton DKB-kaart.
     

Deel Deze Pagina