Hoi, Tot 30 nov moet ik nog 50xp miles om mijn gouden FB status te behouden. Ik ben nu aan 't zoeken bij korte bestemmingen om zoveel van de miles te houden.Wie or waar kan ik die vluchten best zoeken? Heeft iemand nog een suggestie waar ik 60 XP miles tripje kan boeken? (vertrek punt kan AMS of DUS zijn) Alvast bedankt!
BRU-FCO-VLC kan met een overnachting op de terugreis voor 320EU. Welke misschien interessanter is: DUS-FCO-BCN voor 360EU. Wanneer had je in gedachte om dit te doen?
Ik ga er vanuit dat je alle 'non flying' opties zoals een American Express CC voor gratis XP of het koppelen van je FB aan je Accor account al gedaan hebt?
Je kan eventueel DUS-CDG-PRG retour in business pakken voor 447,- Vertrek zaterdag 22/11 avondje stappen in Praag, 4u de club uitrollen, taxi naar de airport en zondag 23/11 om 7.05u de eerste leg terug nemen naar CDG. Geen hotel nodig en 60XP pakken op een retour in business. Enjoy!
Je hebt al verschillende runs vanuit AMS-CDG-xxx voor €400. Ook is de latam deal er weer voor Duitsland-AMS-CDG-FRA-MAD, krijg je 45xp voor rond de €180 euro + mooie vlucht met Latam. Zou er zelf een leuke weekend trip van maken, maar same day return kan ook op de 60xp biz runs. OSL and DUB zijn vaak het goedkoopst te boeken, zou ook evt. kijken naar Newcastle omdat je dan de 2e-k lounge in kan op CDG. Is erg prettige lounge.
Via Google flight rechtstreeks bij airfrance. Heb niet via skyscanner en andere sites gezocht. Nu mijn platinum fb aanvragen. Mijn fb ontkoppelen en weer koppelen voor extra Miles. Klopt toch als ik zo hier rond lees?