Preclearance Dublin ervaringen gezocht

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Amarens, 15 dec 2024.

1. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Volgende week zondag vliegen we van Düsseldorf via Dublin naar de USA. Ik las dat je geen loungetoegang meer krijgt nadat je door US Preclearance bent gegaan. We hebben een stopover van 4 uur en ik zou het jammer vinden om het grootste deel van de tijd niet in een lounge kunnen wachten, maar wil natuurlijk ook de vlucht niet missen. Heeft iemand ervaring hoe lang het duurt (voor ons op een zondagmiddag, wel natuurlijk vlak voor kerst) voordat je door de Preclearance bent?

2. TGV2

TGV2 Newbie

Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    Na de preclearance is er slechts één lounge, de 51st&Green lounge. Vaak druk en met beperkte zitruimte maar beter als wachten bij de gate.

Als je gebruikt maakt van de Mobile Passport Control app kom je in een aparte rij terecht. Vorige keer was ik hier binnen 5 minuten doorheen, waarvan 4 minuten wachten in de rij.

Amarens vindt dit leuk.
  3. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Wat een goede tip, ik heb de app meteen gedownload. Heel veel dank!

4. TGV2

TGV2 Newbie

Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    Let wel op dat je de juiste "port of entry" kiest in de app: Dublin. En op Dublin moet je voor de preclearance nog een aantal handelingen verrichten (o.a. gezichtsfoto nemen in de app).

5. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Dank voor de tips. We gingen er heel vlot doorheen en hebben van tevoren prima gezeten in de Liffey Lounge

Deel Deze Pagina