Het einde van het jaar is in aantocht en ik ben al klaar met vliegen dit jaar. Heel veel van jullie nog niet, maar ik ben benieuwd wat je het afgelopen jaar allemaal gedaan hebt en wat je in petto hebt voor 2025. Hier het topic van 2022 en 2023. Aantal gevlogen Miles: Aantal gevlogen Airlines: Aantal bezochte Airports: Welke nieuwe landen heb je bezocht: Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Heb je nog plannen voor 2025?:
Hier zijn die van mij: Aantal gevlogen Miles: 33039 Aantal gevlogen Airlines: 6 Aantal bezochte Airports: 23 Welke nieuwe landen heb je bezocht: telt Monaco? Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: CDG-JNB in Premium Economy my AF, dit was mijn eerste IC vlucht sinds november 2019. Heb je nog plannen voor 2025?: ja, ik wil graag mijn FB miles opmaken aan een trip aan de Filippijnen in de zomervakantie. Wat overblijft, spaar ik voor een F ticket richting DXB, ik wil dat heel graag een keer mee maken.
Aantal gevlogen Miles: 29313 Aantal gevlogen Airlines:7 Aantal bezochte Airports:17 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Ierland, Hongarije, Oostenrijk Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: De omgebouwde Bc van AF op de B77W, dit was tevens mijn eerste vlucht als FB Platinum. Heb je nog plannen voor 2025?: Maar eens beginnen aan Amex puntjes opmaken, afgelopen jaar vooral veel FB miles opgemaakt. Verder nog geen plannen.
Altijd een leuk topic. Nog niet klaar met vliegen dit jaar, er komen nog een paar leuke vluchten aan. Aantal gevlogen Miles: 29662 Aantal gevlogen Airlines: 4 Aantal bezochte Airports: 14 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Argentinië, Chili, Uruguay Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Nachtvlucht naar EZE; Zeer lang wachten op tarmac op AEP vanwege slecht weer met tof uitzicht op de kleine landingsbaan. Heb je nog plannen voor 2025?: In '24 nog naar Spanje en in F naar SIN voor oud en nieuw. In Azië nog een paar vluchten waaronder met Royal Burnei en Garuda.
Aantal gevlogen Miles: 52.722 Aantal gevlogen Airlines: 12 Aantal bezochte Airports: 13 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Taipei en Slovenië Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: voor het eerst gebruik gemaakt van het VIP Centre in Amsterdam en dat vond ik echt top. Had nog nooit Emirates in Business Class gevlogen en dat vond ik verrassend leuk aan boord van de A380. Heb je nog plannen voor 2025?: als het goed is emigreren naar Azië en dan wil ik wel met een mooie vlucht met het gezin vertrekken. Alvast weer een paar leuke vluchten staan en wil in 2025 eindelijk een keer Emirates F vliegen.
Aantal gevlogen Miles: 97,743 Aantal gevlogen Airlines: 5 Aantal bezochte Airports: 13 Welke nieuwe landen heb je bezocht: 0 Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Langste commercial vlucht op dit moment: SIN-JFK in SQ business, bijna 19 uur. Top service. Heb je nog plannen voor 2025?: Keep flying Geen spcifiek plan for 2025, maar zou de SQ first class op de A380, "the apartment" ooit wel willen proberen.
Aantal gevlogen Miles: 39.739 Aantal gevlogen Airlines: 4 Aantal bezochte Airports: 11 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Hongarije, China, Mexico Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Omgezet van AMS-DUS naar AMS-MUN-DUS de laatste leg Lufthansa. Heb je nog plannen voor 2025?: Colombia en Suriname staan op de lijst.
Aantal gevlogen Miles: 61.591 Aantal gevlogen Airlines: 5 Nieuwe Airlines: Lufthansa, LOT Aantal bezochte Airports: 19 Nieuwe Airports: BHX, CPH, CPT, FRA, GDN, GUM, WAW, YIA Welke nieuwe landen heb je bezocht: Denemarken, Guam Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: FRA-ICN, weer eens bovenin een 747 Heb je nog plannen voor 2025?: Sevilla, Australië / Tasmanië, Hongkong, Bergen, Panama
Aantal gevlogen Miles: 109.176 Aantal gevlogen Airlines: 8 Nieuwe Airlines: China Airlines, Air Tahiti, Air Rarotonga, Divi Divi Aantal bezochte Airports: 24 Nieuwe Airports: AES, ARN, TLS, BIO, TPE, AKL, PPT, BOB, RGI, RAR Welke nieuwe landen heb je bezocht: Taiwan, Nieuw Zeeland, Frans Polynesië, Cook Islands Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Vluchten binnen Frans Polynesië met Air Tahiti Heb je nog plannen voor 2025?: Al geboekt: 2 werktripjes BON, citytrips Lyon, Rome en Casablanca, zomervakantie Indonesië en Malediven, najaar Thailand. Nog te boeken: waarschijnlijk nog paar werktripjes BON en een paar citytrips.
(komende trip naar WRO meegerekend) Aantal gevlogen Miles: 42862 Aantal gevlogen Airlines: 7 Nieuwe Airlines: Thai, Bangkok Air, Aerolineas Aantal bezochte Airports: 21 Nieuwe Airports: CNX, USM, DRS, IST, GRU, IGU, IGR, USH, FTE, AEP, EZE, WRO Welke nieuwe landen heb je bezocht: Argentinië & Brazilië (en ben tijdens een hike stiekem even Chili ingelopen ) Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Kan niet zo snel iets bedenken, de vlucht naar Iguazu was wel erg mooi, tijdens de landing heel mooi uitzicht op de watervallen. Landing bij Ushuaia ook spectaculair. Heb je nog plannen voor 2025?: Maleisië, Thailand en Baskenland staan voor nu op de planning.
Aantal gevlogen Miles: 31.321 Aantal gevlogen Airlines: 4 Nieuwe Airlines: Jetstar Asia Aantal bezochte Airports: 4 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Singapore Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: BKK-AMS. Mijn eerste keer ICA business class. Hele leuke ervaring die smaakt naar heel veel meer. Heb je nog plannen voor 2025?: Januari naar Belgrado voor voetbal en verder in Maart naar Thailand. Op de heenweg een stopover in Shanghai waar ik sinds covid niet meer ben geweest. Mis mijn oude woonplaats en ben benieuwd hoe het er nu is.
Aantal gevlogen Miles: 170.000 (bij benadering, komen er nog 2 aan) Aantal gevlogen Airlines: 10 Nieuwe Airlines: TAP Aantal bezochte Airports: 27 Nieuwe Airports: AUH (de nieuwe dan) Welke nieuwe landen heb je bezocht: Geen Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: AUH - FCO - BLQ - FCO - AUH - DXB - AMS binnen 36 uur was...bijzonder Heb je nog plannen voor 2025?: Wederom veel trips voor F1....
Aantal gevlogen Miles: 18060 Aantal gevlogen Airlines: 5 Aantal bezochte Airports: 9 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Mexico, Malta Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Start van OW RTW ticket op OSL-HEL-DFW Heb je nog plannen voor 2025?: Restant van RTW ticket dat we in JFK weer oppakken met o.a. Australië, Fiji, Samoa en Amerikaans Samoa in april / mei en Qatar in oktober.
Aantal gevlogen Miles: 22.937 Aantal gevlogen Airlines: 5 Aantal bezochte Airports: 11 Nieuwe airlines: British Airways, AirFrance, ITA Airways Welke nieuwe landen heb je bezocht: Japan Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: HND - CDG met AF in Business Class Heb je nog plannen voor 2025?: Bonaire, Orlando en Japan.
Aantal gevlogen Miles: 41.068 Aantal gevlogen Airlines: 10 Aantal bezochte Airports: 16 Nieuwe Airlines: Kenya Airways, Flydubai, Omanair Welke nieuwe landen heb je bezocht: Kenia, Oman Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Met de caravan naar de camping. Heb je nog plannen voor 2025?: Met de kids naar Thailand. Waarschijnlijk Saudi voor het werk.
Aantal gevlogen Miles: 13.438 Aantal gevlogen Airlines: 2 (21 vluchten) Aantal bezochte Airports: 10 Welke nieuwe landen heb je bezocht: UAE Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Eerste vlucht AMS-CPH met de A321 NEO van KLM en eerste keer premium eco met KLM. Heb je nog plannen voor 2025?: Vakantie met de schoonouders en zwager. De rest van het jaar wordt vanzelf gevuld, nog geen concrete plannen.
Aantal gevlogen Miles: 50.554 Aantal gevlogen Airlines: 6 Aantal bezochte Airports: 13 Nieuwe airlines: Aegean & Cebu Pacific Nieuwe Airports: CRK, TPE, ATH Welke nieuwe landen heb je bezocht: Griekenland Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: MAD-TLV i.v.m. huidige situatie daar. Heb je nog plannen voor 2025?: UAE, Filipijnen, Canada
Aantal gevlogen Miles: 25786 Aantal gevlogen Airlines: 7 Aantal bezochte Airports: 15, waarvan 8 nieuwe Welke nieuwe landen heb je bezocht: Tanzania, Comoren Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: RUN-CDG, langste binnenlandse vlucht ter wereld ( op dit moment) Heb je nog plannen voor 2025?: US staten 42 t/m 48 bezoeken,
Aantal gevlogen Miles: 45.109 Aantal gevlogen Airlines: 5 Aantal bezochte Airports: 11 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Azerbeidzjan, Hongkong Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: alle reizen dit jaar hadden wel iets bijzonders Heb je nog plannen voor 2025?: nog niet
Aantal gevlogen Miles: 120.662 Aantal gevlogen Airlines: 27 Aantal bezochte Airports: 53 Nieuwe Airports: CNX, CEB, IAO, MNL, PEN, SJO, CTG, PTY, PAC, DAV, DEL, ICN, GMP, CJU, SYX, HAK, DAD, LIM, ATA, AQP, CUZ, GYE, GPS, XMN, HNY, CAN, KMG, CTU Welke nieuwe landen heb je bezocht: Filipijnen, Saudi-Arabië, Costa Rica, Colombia, Panama, India, Zuid-Korea, Peru, Ecuador en Qatar Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Suites met SQ SIN-DEL & De enigste passagier aan boord bij GX Airlines op vlucht HAK-HAN. Heb je nog plannen voor 2025?: Dit jaar fulltime op reis geweest voorlopig nog niet uitgereisd zuid-Amerika en Azië alweer gepland.