Zomervakantie deals

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Amarens, 9 jan 2025.

1. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    We zitten helaas nog vast aan de schoolvakanties en we gaan met zn vijven op vakantie, waardoor we met rond de 400.000 punten waarschijnlijk aan economy vastzitten. Bestemming ligt nog open. Ik zag nu voor 68000 pp retour Amsterdam-Peking via KLM promodeal, maar dan komt er nog wel 480 euro aan tax bovenop (retour). Is dit een goede deal?

2. PeterD

PeterD Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Hangt af van de cash prijs van de tickets, dan kun je je waarde per punt uitrekenen

3. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    rond de 900 euro.

4. PeterD

PeterD Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Redemption van minder dan een cent, wat mij betreft een hele matige deal. In BC kom je vaak tot 3-5 cent per mile redemption uit.

Amarens vindt dit leuk.
  5. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.440
    Trofeepunten:
    203
    Ik mik voor WBC retours meestal op een cent per mile. 3 tot 5 cent per mile heb ik met FB miles nog nooit gezien. Op welke bestemmingen is zo'n hoge redemption haalbaar?

Onlangs een WBC reward retour naar PBM geboekt voor 154k miles + 480 tax, veel lager gaan de prijzen in miles volgens mij niet. Nu een promotarief cash ticket voor € 2.200. Kom dan op 1,11 cent per FB mile, wat ik al een redelijke goede deal vind. Als is het cash ticket nog iets duurder, veel meer dan 1,5 cent per mile kom ik eigenlijk nooit op uit.

Amarens vindt dit leuk.
  6. PeterD

PeterD Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Van de week op een enkeltje AMS-MIA aan het begin van de voorjaarsvakantie, 3.9 cent per mile tov de cash rate.

Amarens vindt dit leuk.
  7. Gin_klm

Gin_klm Newbie

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Bij een retourtje is dit bijna onmogelijk. Heenreis kun je nog vinden voor 50K miles maar terug zit je al snel op 100K voor WBC. Als ik het voor mijn retour AMS-MIA-AMS bereken zit ik rond de 2,2 cent per mile. Totaal gekocht voor 150K miles en €500 belasting.

Amarens vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina