https://www.expedia.com/g/pt/ms-oth...mastercard&affcid=network.cj.5298041.11552045 Zojuist een succesvolle boeking gemaakt. Let wel op dat je even in dollars afrekent en niet voor de optie euro's kiest omdat de wissel koers ongunstig is.
Zojuist ook gebruikt, dankjewel! Om de code te kunnen gebruiken moest ik de mastercard eerst koppelen als betaalmiddel aan mijn account. Daarna dus de couponcode bij het betalen invoeren (MASTERCARD75)
Wat zijn de voorwaarden van die coupon? Ik kan dat nergens vinden want ik probeer 3 nachten in kaapstad te boeken, totale prijs 265$.....krijg melding bij invoeren code: Sorry, the price of this trip not meet the requirements. Dus wat is de minimum spent zo die er is? Heb nu ook nog een wat duurdere kamer bekeken voor in totaal 400$ voor 3 nachten en nu krijg ik melding dat de coupon niet geldig is in dit hotel...... Is Protea by Marriot.....hmmmmm, jammer
Dit staat onderaan de pagina als je op de link clickt: Minimum Spend: Offer valid when purchase price is $300 or greater (minimum spend is the price of the travel reservation excluding any taxes, fees or additional costs). This spend must take place in one transaction. The coupon code cannot be redeemed against hotel stays at: ... blablabla een hele waslijst aan hotels waaronder helaas ook Protea.