Dat had je vrij makkelijk zelf ook even kunnen opzoeken. Maar het is zonder bagage; 50€ per enkele reis zou er dan bijkomen.
Geboekt voor begin september. Direct vanaf Amsterdam. Lekker om 9uur heen en voor de lunch in NYC, terugvlucht pas om 1935, en om 7 uur sochtends meteen door naar het werk. 565 voor 2 personen. Heb via de Lufthansa site geboekt i.p.v. een OTA. Half uur later zakte die naar 525, naja.. vaak genoeg naast een deal gegrepen omdat we de agenda niet snel genoeg rond konden krijgen. Ben dus blij, al baalt de Hollander in me wel een beetje dat ik (gevoelsmatig) 45€ teveel heb betaald.
Even snel naar gekeken voor het boeken. Maar 282 voor een directe vlucht op de juiste tijden naar NYC is natuurljk al Dirt Cheap. Op United zelf was die voor 2x de prijs re boeken, en Lufthansa USA heb ik niet bekeken. Maar dan zit je wel met een dollar koers neem ik aan?
Als er prijsverschil is tussen de boekingen dan is het vaak geen optie. Gaat meer om het idee dat je in de VS ook airline tickets binnen 24 uur kosteloos moet kunnen annuleren. Indien je dus vanuit NL bijvoorbeeld via airfrance.us boekt, dan voldoe je ook aan deze wetgeving heb ik op FT gelezen.
Vraagje over de bagage waar ik niet uit kom met zoeken: Als je een betaalds upgrade doet maar Economy Plus bij united ($125 per segment), krijg je er dan ook 1 stuk ruimbagage bij?? Op de terugweg wil ik doe $125pp wel betalen omdat het een nachtvlucht is, en mijn vriendin zowiezo €50 wil uitgeven aan ruimbagage. Kom ik voor weinig geld hopelijk wat uitegeslapener aan
Ik zie alleen dit op de site van United als ik bij info kijk over het tarief: 'You will not be eligible to purchase Economy Plus® seating or receive Economy Plus subscription benefits.''
Maar bij mijn stoelselectie kan ik dus wel Eco Plus boeken voor 125 dollar pp per persoon. Op de terugweg zou dat wel chill zijn, zeker als we 2 koffers kunnen inchecken.
heb even gebeld, en bagage zit er niet bij. Maar nu vraag ik me af of die 125$ pp het waard is om de nachtvlucht van EWR naar AMS in een United 767 te upgraden naar Economy Plus?? Wie heeft daar ervaring mee? Ik heb al wat gezocht op YT, maar kan niet echt een duidelijke trip report of review vinden van het product op longhaul. Kom om 0725 aan, en wil daarna wel aan het werk (thuis of op kantoor).
Ik ben 1.86 en vond de normale economy goed te doen, op beide versies van het toestel waar ze mee naar Nederland vliegen. 125 dollar per persoon vind ik veel te veel voor die paar extra centimeter wat je ervoor krijgt. In tegenstelling tot een 777 van bv KLM zit de 767 sowieso niet zo volgepropt met stoelen, dus dat komt vast goed. Als je nog moet bijbetalen voor je koffer, én 125$ voor je beenruimte is er van een goedkoop ticket geen sprake meer lijkt me... Let er wel op dat je een stoel kiest zonder entertainment box onder de stoel voor je. Aan het gangpad had ik daar geen last van.
Thanks Tim. Het moet inderdaad wel echt een verbetering zijn, vandaar de vraag Heb ook Economy Comfort gevlogen met KLM, en daar vond ik het voordeel van voorin zitten groter dan de extra cm beenruimte of recline. Het blijven dezelfde stoelen.
Tijd voor een eerste post als stil meelezend lid op dit forum. (Kan helaas nog geen nieuw topic openen ivm mijn lage postcount, dus dan maar even zo) Ik kwam een mooie last-minute deal tegen bij Lufthansa, nu directe vluchten met United vanaf Amsterdam naar New York EWR. Minimaal 6 dagen, maar dan betaal je 230eu retour. Vertrekdata voor de 230 retour: 11 t/m 15 en 19 t/m 21 maart. Mag blijkbaar ook geen link posten maar is gewoon te boeken via de LH-site.
Op de retour data zijn alle directe vluchten al uitverkocht zie ik, echter zijn de layovers niet zo'n ramp (+- 2 uur). Nette deal inderdaad!