Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met de lounge op Eindhoven Airport? Die is al even “tijdelijk gesloten” maar inmiddels kom ik hem niet meer tegen op de website van Swissport. Afgelopen 2 jaar al vaker voor een dichte lounge gestaan, maar ik krijg nu het idee dat het klaar is.
In het andere topic hier op het forum over de lounge Eindhoven, wordt ook al gezegd dat het lijkt dat deze gesloten is en niet terug lijkt te komen
O dat had ik niet gezien, excuus. Jammer, wij maakten graag gebruik van deze lounge, de enige rustige plek op de airport.
Ik vlieg begin volgende maand ook via Eindhoven, dus dacht vraag even na bij iemand die ik ken bij executive lounges... Hij is permanent gesloten: Thank you for getting in touch. Unfortunately due to unforeseen circumstances the lounge is permanently closed . We do apologise.
Ik had al een tijdje contact met Swissport hierover, maar ze wilden er niets over zeggen. Waar heb je dit bericht gehad/gezien @MCA90?
Ik denk dat Privium het over neemt: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...ir-privium-product-uit-naar-eindhoven-airport