App in the Air stopt

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Nixxin, 21 sep 2024.

1. Nixxin

Nixxin Newbie

Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Beste lezers, hebben jullie een alternatief voor ‘App in the Air’? Ze stoppen er helaas mee. In deze app hield ik al mijn vluchten in bij. Was er altijd reuze blij mee. Hopelijk weten jullie een goede app of website waar ik alles weer in kan opslaan.

2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.626
    Trofeepunten:
    428
    Flightradar kan dat ook

3. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    612
    Trofeepunten:
    123
    Ja myflightradar24 is wel het handigste, hoewel het irritant is dat bij het invoeren van oude vluchten hij soms een andere route voor je gaat invullen als het vluchtnummer van toen is hergebruikt. En je kunt de overzichtskaart schermvullend weergeven waardoor het er makkelijk een schermafdruk van kan maken. Heb ik gedaan en op mijn werk computer als achtergrond ingesteld. Kan ik lekker mijmeren over vakanties terwijl mijn baas denkt dat ik hard aan het werk ben :cool:;)

andere opties zijn tripit of gcmap. Maar ik vind tripit lelijk en gcmap kun je alleen bestemmingen invullen en geen luchtvaartmaatschappijen.

Ruut vindt dit leuk.
  4. Christian

Christian Administrator Captains

Leuk Bevonden:
    416
    Trofeepunten:
    63
    Ik gebruik zelf sinds een tijdje de app Flightly. Hier kan je zeker niet zoveel mee als bijvoorbeeld Flightradar. Maar de UX is wel heel mooi. Heb gewoon de gratis versie, maar er is ook een betaalde variant (of course) met meer functionaliteit.

arjen05 vindt dit leuk.
  5. Nixxin

Nixxin Newbie

Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt voor de tips. Flightly had ik ook ontdekt, maar om oude vluchten in te voeren moet je betalen. MyFlightradar24 ga ik proberen.

Christian vindt dit leuk.
  6. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    559
    Trofeepunten:
    123
    Betreft Flighty, als je een week abonnement neemt (€3,99) en deze gelijk annuleert heb je een week de tijd om je vlieghistorie toe te voegen ;)

Enige keerzijde van deze budget oplossing, je kunt de historie niet synchroniseren je moet dus alles handmatig toevoegen.

7. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    612
    Trofeepunten:
    123
    Ik las op de site van Flightly dat ze bezig zijn om een importfunctie van App in the Air in te bouwen. Maar dan alsnog schijnt het zo te zijn dat ze geen voormalige luchtvaartmaatschappijen en luchthavens ondersteunen (las ik op Reddit)

Deel Deze Pagina