Wie heeft er een goede tip voor een Park, Sleep & Fly Hotel met shuttle naar Schiphol. Parkeren op Schiphol lijkt voor een kleine 2 weken duurder dan een hotel met zo'n arrangement. Hoeft niet met ontbijt want dat doen we in de lounge op Schiphol. Voorheen Van der Valk Schiphol een aantal keer gebruikt maar dat is me een beetje te duur geworden.
Afgelopen zomer het Hampton by Hilton gebruikt. Geen shuttle-service maar prima te doen met treinstation Hoofddorp aan de overkant van de straat. 4 minuten met de trein tot in de luchthaven.
IBIS heeft ook een shuttle die zeer regelmatig rijdt. Aangeboden park&fly is volgens mij voor 2 weken. Je hebt de keuze uit de gewone IBIS, budget of styles, al heeft die laatste volgens mij minder ritten.
Ibis Styles heeft inderdaad minder vaak de shuttlebus verbinding. De rode ibis en budget hebben een goede service. Daar heb ik zelf gebruik van gemaakt begin dit jaar. Officieel is 2 weken parkeren inbegrepen, maar bij het inchecken werd mij verteld dat hun systeem de parkeertickets automatisch voor 21 dagen valideert. Dit zou nog wel aangepast worden naar 14, maar ik weet niet of dat al gedaan is. De Hampton naast station Hoofddorp is inderdaad een andere goede optie, maar een paar minuten lopen naar het station en dan ben je ook zo op Schiphol.
Bedankt voor de tips! Ik heb net Ibis (rood) geboekt en met punten nog even de prijs met 20 euro kunnen verlagen.
Het verblijf voor een nachtje in de rode Ibis was prima. Shuttle gaat ' s ochtends 3 keer per uur. Kamer was erg basic en niet echt schoon. Water in de gootsteen en douche liep niet door. Anyway, hotel plus parkeren was goedkoper dan alleen parkeren op Schiphol. Ik zal volgende keer denk ik weer wat anders proberen.