Vorige maand heb ik in lijn met de instructies van de website en na telefonisch contact met de servicedesk ons BlueBiz account gekoppeld aan mijn persoonlijke FB accout. Hierna een aantal weken zonder problemen kunnen inloggen, en nu krijg ik de melding dat ik geen reismanager ben en dus niet kan inloggen. Ik kom in een soort cirkel terecht van BlueBiz inlog-pagina's (oud en nieuw) maar nergens kom ik in m'n account. Vorige week al een mail gestuurd, maar er waren sowieso IT-problemen met BlueBiz website. Als ik m'n saldo wil weten of een ticket wil boeken kan ik dat telefonisch of per e-mail doen, maar ik wil gewoon weer op ieder moment van de dag m'n BlueBiz saldo kunnen inzien. Heeft iemand van jullie ook problemen?
Ja, problemen sinds de eerste dag dat hun nieuwe systeem live is. Exact hetzelfde als je beschrijft. Een aantal keren contact opgenomen en per mail erkennen ze de problemen en je kunt nu je laatste transacties per mail opvragen
Waardeloos dit. Aan de andere kant had ik wel binnen 25 uur vouchers in m'n mailbox van een gisteren geannuleerde boeking. Dus dát hebben ze inmiddels op orde!
Dat levert bij veel mensen nu dit op, ondanks dat bluebiz accounts zijn omgezet en Flying Blue nummers gekoppeld zijn..
Same here. Ik heb ze meermalen gemaild en gebeld. Het doet het overigens nu al wel. Volhouden zou ik zeggen!