Hallo iedereen, in deze thread zullen de winnaars van de Adventskalender bekend gemaakt worden. Veel succes met jullie deelname!
De winnaar van dag 1 is zonet gemaild! We hebben enkel een e-mailadres dus indien het een forumlid betreft, mag de gelukkige zich hier ook bekend maken. De winnaar heeft 14 dagen om zichzelf te melden (via antwoord op de e-mail die verstuurd is, indien dit niet gebeurt, dan wordt de prijs van dag 1 verder verloot. Lionell Eindredacteur InsideFlyer NL
Ik heb hetzelfde bij dag 3. Geen inputveld voor je email. Kan je hier naar kijken @Lionell? Dag 1 en 2 wel gewoon een email adres kunnen invullen. Dus het lijkt specifiek voor vandaag te zijn.
De winnaar van dag 2 is zonet gemaild! We hebben enkel een e-mailadres dus indien het een forumlid betreft, mag de gelukkige zich hier ook bekend maken. De winnaar heeft 14 dagen om zichzelf te melden (via antwoord op de e-mail die verstuurd is, indien dit niet gebeurt, dan wordt de prijs van dag 1 verder verloot. Lionell Eindredacteur InsideFlyer NL
Je kan toch altijd alleen maar aanmelden via een email? Niet door in te loggen met je account? Of bedoel je meer dat het eventueel een andere email zou kunnen zijn waardoor jullie niet weten wie het is?
Klopt, enkel aanmelden via e-mail, we zien geen naam of accountnaam. Dus kan ook iemand zijn die geen account heeft hier op het forum.
Ons excuses voor de technische fout gisteren, in de loop van de dag heeft de support in de VS het probleem verholpen.
Vandaag zegt de topic-titel dat er 15k punten te winnen zijn terwijl een afbeelding in 't topic nog 5k punten vermeld; typo?
Gefeliciteerd! We brengen het zo snel mogelijk in orde, ik heb de info net doorgestuurd naar de mensen die de prijzen afhandelen.
De winnaars van dagen 3 en 4 moeten nog bekend gemaakt worden. Ik wacht momenteel nog op info van de trekking. Nog even geduld aub.