Nog een mooie fare van Iberia en LATAM naar Brazilië. Reis data tot augustus 2021. Google Flights Link Via: Luxury Flight Club
Bij mij bevriest latam als ik afkl vluchten kies.. lh/ib werkt wel maar daar heb ik geen zin in.. Iemand tips?
Deze is wel mooi te combineren met de BUD-USA deal Maar ik twijfel of ik deze ga boeken, als ik überhaupt al niet te laat ben.
Thx! Maar beide werken niet. Edit: ik ben echt specifiek opzoek naar of: BUD AMS MXP GRU CDG AMS BUD BUD AMS MAD SCL MAD AMS BUD Expedia helpt ook niet.. en andere OTAs durf ik niet aan.
Welke datum zoek je? Met onderstaande link (even datums aanpassen) krijg ik de routing: BUD AMS MAD SCL MAD AMS BUD
Feb 2021. Op FT lees ik dat de vluchten van anderen ook geannuleerd zijn en dat LATAM inmiddels een verklaring stuurde aan mensen die direct boekten
Mijn vluchten staan nog steeds bevestigd. Heb ook een electronisch ticket. Kon op lh stoelen reserveren maar niet bij Iberia en latam. Hoe zijn de kansen? Heb geen zin om nu kosten te maken en met een maand of erger kort voor vertrek een downgrade of annulering te krijgen. Heb geprobeerd info te vinden.. maar lees alleen dat een maatschappij kan annuleren... altijd onder mom van Error. Iemand ervaring: als je elektronische tickets hebt is het dan safe?