De uitnodigingen voor het FB Family Event op zaterdag 21 december. Als Ultimate heb ik de uitnodiging vandaag ontvangen, m'n vriendin (Platinum) had 'm nog niet. Het KLM Family Event, op zaterdag 21 december 2024 in AFAS Live in Amsterdam, is voor de hele family. Samen met uw kinderen, kleinkinderen, neefjes of nichtjes kunt u tijdens een besloten voorstelling genieten van de nieuwste show van Freek Vonk: Op Expeditie. Tijdens deze spannende en educatieve voorstelling neemt Freek Vonk jullie mee op een avontuurlijke reis over de wereld en vertelt hij over de bijzondere dieren die hij tijdens zijn expedities heeft ontmoet. De voorstelling is in het Nederlands en geschikt voor alle leeftijden. Dit keer geen catering, op een snackpack voor tijdens de show na. Hetzelfde geldt voor entertainment voor de show, ook dat is er niet. Meer info (binnenkort) via de mail of https://familyevent-2024.klm-events.nl/
Vreemd! Ik heb geen invite gehad? Ben FB Platinum en kreeg de invite de vorige keer toen ik nog Gold was... Wel leuk dit, mijn oudste is gek op exotische dieren. Helaas voor KLM FB zitten we in Londen
De Ultimates hebben de uitnodiging vandaag ontvangen en dan komt de komende dagen de rest (als er nog plaatsen beschikbaar zijn...). De voorgaande keren was er geen controle op kaarthouder, er werd slechts gekeken of je een geldig entreebewijs had.
Vorige keer stonden er boven aan de roltrap toch links en rechts balies met PA-medewerkers iedereen voor het inchecken? Neem aan dat ze de meeste ultis wel kennen. Maar er werd geen paspoort gevraagd. In de voorwaarden staat dat de tickets voor introducés overdraagbaar zijn, maar niet die van de hoofdgenodigde.
En het is een soberdere uitvoering ten opzichte van voorgaande jaren zonder het hele entertainment voor en na de show en zonder catering, wel een tasje met snacks.
Het eerste event was inderdaad erg goed. Catering voor en tijdens de show. Een bar. Een mini-kermis. Etc. Maar goed. Het gaat slecht met KLM. Dus begrijp ik wel dat ze, wanneer ze net een kostenbesparingsoperatie hebben aangekondigd, niet heel veel kosten gaan maken aan een groot feest.