Eerste reisverslagje van mijn kant na de eerste trip voor de nieuwe baas.
Doordat mijn broertje een congres in Brussel bijwoonde kon ik meeliften en werd ik keurig voor de deur afgezet bij Zaventem Airport. Inchecken ging soepel en daardoor had ik een kleine 2 uurtjes over om de BA lounge te verkennen.
Eerste indruk van de lounge is goed, keuze qua snacks en eten vrij beperkt (het is niet the Loft
).
Wifi prima maar wel jammer dat je moet staan om naar de vliegtuigjes te kunnen kijken, zittend gaat dat net niet.
Bekijk bijlage 4222
Bekijk bijlage 4228
Dan de kist inspecteren. Kussen en dekentje liggen klaar, de headset en amenity kit liggen netjes op het tafeltje en de champagne wordt direct geserveerd. Monika stelt zich netjes voor en geeft aan dat ze goed voor me zal zorgen deze vlucht
.
Bekijk bijlage 4226
Na vertrek komen de warme nootjes tevoorschijn en laat ik een colaatje inschenken. De warme nootjes zijn toch altijd de guilty pleassure op zo'n vlucht en binnen no-time heb ik ze opgepeuzeld.
Bekijk bijlage 4223
Dan tijd voor het eten. Ik heb niet direct veel trek en kies voor een lichte maaltijd die prima smaakte.
Na de maaltijd is het tijd voor een filmpje, en hoewel de keuze wat beperkt is kan ik me prima vermaken tijdens de vlucht. Het touchscreen werkt niet best maar met de bijbehorende afstandbediening kom je een heel eind.
Wifi aan boord is overigens beperkt tot text messaging. foto's en videos versturen is niet mogelijk.
Bekijk bijlage 4224
Bekijk bijlage 4225
Een flimpje of 2 later is het alweer bijna tijd voor de almost there snack. Ik kan geen nee zeggen tegen een hamburgertje en laat me verleiden tot dit apparaat.
Bekijk bijlage 4227
Al met al een plezierige ervaring!
In Atlanta als eerste van boord en snel de aankomsthal in voor mijn aansluitende vlucht. De overlay van 3 uurtjes is ruim voldoende om door de douane heen te komen... of nee toch niet!
Atlanta blijkt een logistieke nachtmerrie waar ik in een slang van een rij terecht kom die tot ver buiten de gebruikelijke hal strekt. ruim 3.5 uur heb ik nodig om door de douane heen te komen, waarna nog eens een half uur nodig is om door een nieuwe security check heen te gaan richting de gates.
Omboeken blijkt overigens geen probleem, al zijn de stoelen in First allen bezet en mag ik dus op rij 19 plaatsnemen voor het laatste uurtje richting Jackson Mississippi.
Klik om te vergroten...