De laatste maand van het jaar is begonnen. Tijd voor een terugblik. Mijn laatste vlucht van het jaar was afgelopen weekend. Nu is het wachten tot volgend jaar dat ik P4L ben. Aantal gevlogen Miles: Aantal gevlogen Airlines: Aantal bezochte Airports: Welke nieuwe landen heb je bezocht: Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Heb je nog plannen voor 2025?:
Aantal gevlogen Miles: 16572 Aantal gevlogen Airlines: 7, waarvan JU en LO de eerste keer was Aantal bezochte Airports: 16 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Albanië Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: DUS-CDG-AMS-FRA-KRK: 4 vluchten op 1 dag, gelukkig wel in BC. Heb je nog plannen voor 2026?: Nieuw land, misschien San Marino of Tunesië. Andere bestemmingen op de planning: SOF, PRG, OMR en MNL. Terug met AF in de A350.
Aantal gevlogen Miles: 96689 Aantal gevlogen Airlines: 8 (eerste keer met SQ en 6E) Aantal bezochte Airports: 24 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Slovenië Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Malediven blijft, ondanks dat het de 3 keer was, altijd bijzonder. Dit jaar ook P4L behaald. Heb je nog plannen voor 2026?: Januari Filipijnen, citytrips Stavanger, Nice, Dubrovnik en Istanbul, zomer Noord-West Canada en paar werktripjes Caribisch Nederland.
Aantal gevlogen Miles: 49.563 Aantal gevlogen Airlines: 8 Aantal bezochte Airports: 24 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Slovenië, Slowakije, Kroatië, Letland, Maleisië Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Kan me niet echt iets heel speciaals herinneren, veel "standaard" vluchten gehad. Heb je nog plannen voor 2026?: Genoeg, trap het jaar af met een rondje Zuidoost Azië, en daarna nog wat korte tripjes gepland binnen Europa.
Aantal gevlogen Miles: 41.664 Aantal gevlogen Airlines: 5 Aantal bezochte Airports: 8 Welke nieuwe landen heb je bezocht: Servië Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: MU Business class van BKK naar PVG Heb je nog plannen voor 2025?: Begin van het jaar naar Newcastle voor PSV en voor de GP van China naar Shanghai. Ook nog naar Zuid-Korea voor het eerst en probeer ook Japan en de Filipijnen te bezoeken omdat ik hier nog nooit geweest ben.