Wrap up 2025 & Plannen 2026

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Fripsmaster, 3 dec 2025.

1. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.416
    Trofeepunten:
    583
    De laatste maand van het jaar is begonnen. Tijd voor een terugblik. Mijn laatste vlucht van het jaar was afgelopen weekend. Nu is het wachten tot volgend jaar dat ik P4L ben.

Aantal gevlogen Miles:
    Aantal gevlogen Airlines:
    Aantal bezochte Airports:
    Welke nieuwe landen heb je bezocht:
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar:
    Heb je nog plannen voor 2025?:

ppt en lloydje33 vinden dit leuk.
  2. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.416
    Trofeepunten:
    583
    Aantal gevlogen Miles: 16572
    Aantal gevlogen Airlines: 7, waarvan JU en LO de eerste keer was
    Aantal bezochte Airports: 16
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Albanië
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: DUS-CDG-AMS-FRA-KRK: 4 vluchten op 1 dag, gelukkig wel in BC.
    Heb je nog plannen voor 2026?: Nieuw land, misschien San Marino of Tunesië. Andere bestemmingen op de planning: SOF, PRG, OMR en MNL. Terug met AF in de A350.

FlyingBlob, ppt, Pictor en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Trofeepunten:
    253
    Aantal gevlogen Miles: 96689
    Aantal gevlogen Airlines: 8 (eerste keer met SQ en 6E)
    Aantal bezochte Airports: 24
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Slovenië
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Malediven blijft, ondanks dat het de 3 keer was, altijd bijzonder. Dit jaar ook P4L behaald.
    Heb je nog plannen voor 2026?: Januari Filipijnen, citytrips Stavanger, Nice, Dubrovnik en Istanbul, zomer Noord-West Canada en paar werktripjes Caribisch Nederland.

FlyingBlob, ppt, Pictor en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.970
    Trofeepunten:
    428
    Aantal gevlogen Miles: 49.563
    Aantal gevlogen Airlines: 8
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Slovenië, Slowakije, Kroatië, Letland, Maleisië
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Kan me niet echt iets heel speciaals herinneren, veel "standaard" vluchten gehad.
    Heb je nog plannen voor 2026?: Genoeg, trap het jaar af met een rondje Zuidoost Azië, en daarna nog wat korte tripjes gepland binnen Europa.

ppt, Pictor, petercs en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    296
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 41.664
    Aantal gevlogen Airlines: 5
    Aantal bezochte Airports: 8
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Servië
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: MU Business class van BKK naar PVG
    Heb je nog plannen voor 2025?: Begin van het jaar naar Newcastle voor PSV en voor de GP van China naar Shanghai. Ook nog naar Zuid-Korea voor het eerst en probeer ook Japan en de Filipijnen te bezoeken omdat ik hier nog nooit geweest ben.

Laatst bewerkt: 4 dec 2025
    ppt, Pictor, petercs en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.600
    Trofeepunten:
    653
    Aantal gevlogen Miles: 15.140
    Aantal gevlogen Airlines: 7
    Aantal bezochte Airports: 12
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Griekenland, Letland, Denemarken, Noorwegen, Portugal
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Eigenlijk geen bijzonderheden gehad, wel goede ervaringen met SAS gehad.
    Heb je nog plannen voor 2026?: Niks concreets nog, we zien het wel. Wel FB Platinum verlengen.

ppt, Pictor, petercs en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Jeroen23

Jeroen23 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    221
    Trofeepunten:
    33
    Aantal gevlogen Miles: 29.741
    Aantal gevlogen Airlines: 4 (Nieuw: LH, SQ en QR)
    Aantal bezochte Airports: 10
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Maleisië, Singapore & Qatar.
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Eerste keer WBC
    Heb je nog plannen voor 2025?: Weekje Curaçao, verder nog niks geboekt.

ppt, Pictor, petercs en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. FlyingNelus

FlyingNelus Blue Tier

Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    43
    Aantal gevlogen Miles: 38.162
    Aantal gevlogen Airlines: 11
    Aantal bezochte Airports: 13
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Turkije, Filipijnen
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Met mijn ouders, broer, en vriendin naar Zuid-Afrika, stond al 10+ jaar op mijn lijstje.
    Heb je nog plannen voor 2026?: Genoeg, trips naar Oman, Thailand/Zuid-Afrika, Japan, en NYC staan alweer op de planning! Alle trips ook steeds minimaal 1 vlucht J of F

FlyingBlob, ppt, Pictor en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.324
    Trofeepunten:
    248
    Aantal gevlogen Miles: 39.826
    Aantal gevlogen Airlines: 7
    Aantal bezochte Airports: 13
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Peru
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Peru en dan voornamelijk de 2-daagse trail naar Machu Picchu was de moeite waard, 7 uur onderweg, 11 km gelopen met 700 hoogte meters. Regen in het begin, maar toen we bij de zonnepoort aankwamen deed deze zijn naam eer aan en hadden we een prachtig uitzicht over de stad.
    Heb je nog plannen voor 2026?: Zurich, Japan, Portugal en er zullen er wsl nog meer volgen

FlyingBlob, ppt, Pictor en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.858
    Trofeepunten:
    598
    Aantal gevlogen Miles: 69.141
    Aantal gevlogen Airlines: 11
    Aantal bezochte Airports: 16
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: geen
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: meest bijzondere was de vlucht waarbij we als gezin Nederland hebben verlaten om te emigreren. Dit hebben we in La Première kunnen doen en was zodoende een mooie ervaring waarbij vanzelfsprekend ook de nodige emoties komen kijken. Mooie herinnering!
    Heb je nog plannen voor 2025?: ja behoorlijk wat mooie vluchten (o.a. nieuwe La Première en Emirates) geboekt om een paar (korte) bezoeken aan Nederland te brengen en wat hotel site inspections te doen in Azië. Voor de liefhebber hier een overzicht op mijn blog.

Qua hotels doe ik het wat rustiger aan met elite status: ik laat IHG Platnum varen, Hilton Honors gaat van Diamond naar Gold (maar wellicht pak ik nog eens de Aspire bij een mooie aanbieding) en Accor gaat van Silver naar niks.

Enige elite status die erbij komt is GHA Discovery, maar dat komt omdat je al na 3 brands Titanium bent.

FlyingBlob, ppt, Pictor en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Pictor

Pictor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    738
    Trofeepunten:
    123
    Aantal gevlogen Miles: 96.981
    Aantal gevlogen Airlines: 6
    Aantal bezochte Airports: 21
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Australië, Hongkong, Macau, Taiwan, Kroatië, Panama, Finland
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: CDG-SIN in La Première
    Heb je nog plannen voor 2026?: Ecuador inclusief Galapagos, Japan

FlyingBlob, ppt, petercs en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.696
    Trofeepunten:
    478
    Aantal gevlogen Miles: 110.842 (and counting ;))
    Aantal gevlogen Airlines: 16
    Aantal bezochte Airports: 30
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Canada
    Heb je nog plannen voor 2025?: Oud op nieuw optreden in Dubai, in 2026 weer vol onderweg voor F1!

FlyingBlob, ppt, Jeroen23 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Unusualtravelblog

Unusualtravelblog Blue Tier

Leuk Bevonden:
    305
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 64,327 miles
    Aantal gevlogen Airlines: 17
    Aantal bezochte Airports: 25
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Oman, Somalië, Djibouti, Japan, Malediven, San Marino, Tunesië, Andorra, Kuwait, Bahrein
    Twijfel tussen:
    - Oman - Hidden gem
    - Malediven - de once in a lifetime paradise experience

Heb je plannen voor 2026?:

Mijlen burnen - ik heb een aantal exclusieve vluchtjes op de planning staan:
    - Emirates F A380 (als last minute upgrade lukt)
    - Qatar F A380
    - Singapore F A380 & 777

Laatst bewerkt: 21 dec 2025
    ppt, Jeroen23, VinceG en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. petercs

petercs Blue Tier

Leuk Bevonden:
    280
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 67.011
    Aantal gevlogen Airlines: 10 (eerste keer SAS en Scoot)
    Aantal bezochte Airports: 20
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Geen nieuw land, maar wel nieuwe regio's/gebieden, bijvoorbeeld Ibiza, Noord-Vietnam, of Scranton, PA (voor de The Office-liefhebbers).
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: behalve een paar upgrades binnen de EU, een EasyJet same-day cancellation, en de middelstoel-saga met mijn vriendin, heel veel 'standaard' vluchten.
    Heb je nog plannen voor 2026?: Bali en Australië met mijn moeder in januari, een ski-tripje in Italië in februari, Menorca in maart. In april ben ik thuis in Boedapest om te stemmen en hopelijk Orban met pensioen te sturen.

FlyingBlob, ppt, Fripsmaster en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    674
    Trofeepunten:
    348
    Aantal gevlogen Miles: 43.828
    Aantal gevlogen Airlines: 7, waarvan MF, VS en QF de eerste keer was
    Aantal bezochte Airports: 15
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Taiwan, Australië
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: CDG-SGN met AF: upgrade naar BC bij het boarden.
    Heb je nog plannen voor 2026?: nog geen plannen, misschien Sri Lanka.

FlyingBlob, Pictor, ppt en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Frankb

Frankb Blue Tier

Leuk Bevonden:
    501
    Trofeepunten:
    123
    Dit jaar ook weer non stop wezen reizen en letterlijk over de hele wereld geweest van de zuidpool naar de noordpool en op alle 7continenten geweest.

Aantal gevlogen Miles
    : 113.069
    Aantal gevlogen Airlines: 24
    Aantal bezochte Airports: 49
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Antarctica, Australië, Nieuw-Caledonië, Vanuatu, Fiji, Siri Lanka, Mauritius, La Réunion, IJsland, Groenland, Faeröer.
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: mmh dit jaar keer een koffer ingecheckt na de geplande vertrektijd en vlucht nog gehaald :) UPG-MDC
    Heb je nog plannen voor 2026?: Genoeg plannen voor volgend jaar weer volgende week eerst naar Buenos Aires

17. ppt

ppt Blue Tier

Leuk Bevonden:
    291
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 47.251
    Aantal bezochte Airports: 11
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: China
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: LH vluchten MUC-PEK vv werden last-minute gewijzigd van de oude business class naar de spiksplinternieuwe Allegris business class.
    Heb je nog plannen voor 2026?: 2x Japan (oa. in Emirates F), Hongkong, Curaçao, Bonaire

Jeroen23, FlyingBlob, Fripsmaster en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. EvdP

EvdP Blue Tier

Leuk Bevonden:
    403
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 51.188
    Aantal bezochte Airports: 11
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: China
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: TK; er nog eens eraan herinnerd dat op een korte vlucht je gewoon goede maaltijd kan krijgen. En niet zoals op eg KLM een kartonnen doos krijg.
    Heb je nog plannen voor 2026?: nog niets concreets.

Jeroen23, ppt, Fripsmaster en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    642
    Trofeepunten:
    123
    Aantal gevlogen Miles: 84.697
    Aantal gevlogen Airlines: 8
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Argentinië, Australië
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Als reis met stipt op één Argentinië wat een prachtig land. Maar als meest memorabele vlucht ga ik voor Australië, redemption ticket in BC met KLM van AMS>KUL>CGK + Garuda CGK>SYD, reistijd 28.5 uur :D
    Heb je nog plannen voor 2026?:
    Uitstapje maken met Qatar om gebruik te kunnen maken van de Status match met Accor :)

Jeroen23, ppt, Fripsmaster en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    883
    Trofeepunten:
    123
    Aantal gevlogen Kilometers: 39362, 22 vluchten (op 1 na beste jaar ooit)
    Aantal gevlogen Airlines: 7 (SK, AZ, KQ, AF, KL, 4Z, OU)
    Aantal bezochte Airports: AMS, NBO*, CPT, SZK*, LIN, FCO, AHO*, BER, CPH*, SJJ*, ZAG*, CDG, ATH, ARN*
    (* = nog niet eerder bezocht)
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: 2 (Bosnië & Herzegovina en Kroatië)
    Leukste (nieuwe) bestemming dit jaar: Skukuza (Kruger Park Zuid Afrika) en Sarajevo
    Grootste teleurstelling dit jaar:
    * Klantenservice van ITA Airways (week bezig geweest om een compensatie voucher te verzilveren)
    * CPH Airport (compleet verlaten non-Schengen terminal zonder lounge)
    * Appartement in Athene dat totaal niet (meer) leek op de foto’s op Booking (vieze beschimmelde badkamer in een uitgewoond appartement)
    Samenvatting 2025: In vergelijking met het jaar ervoor veel minder gevlogen (22 VS 34x) maar 2024 was dan ook wel een uitzonderlijk jaar met alle ‘dubbele overstap’ reisjes met ITA Airways naar Italiaanse bestemmingen. Het jaar begon goed maar ook teleurstellend met mijn gemiste overstap in Nairobi waardoor ik niet alleen acht uur lang in een matige lounge moest verblijven, maar ook de technische tussenlanding in Victoria Falls heb moeten missen. Ik ga over twee weken voor de herkansing! Het bezoeken van het Kruger Park was super. En de luchthaven van Skukuza is de meest bijzondere en schattige luchthaven die ik ooit heb bezocht. Zoek maar eens op!

Na het drama met de ITA klantenservice voorlopig voor het laatst van La Dolce Vita genoten, dit keer op Sardinië. Het eiland was erg rustig, en er was niet super veel te beleven maar het was een heerlijk begin van het voorjaar ondanks dat ik doodsangsten uitstond op een heftig schommelende boot die mij (en nog 40 andere toeristen) naar een mergelgrot voer en tijdens het aanmeren ‘vast’ kwam te zitten in de deining. Oef… dat was naar. Ik zag letterlijk groen van misselijkheid.

In mei weer in Berlijn geweest. Berlijn is altijd fijn! Op de heenreis mijzelf bijna knock-out geslagen aan de deurpost van het toilet van de E195-E2, dat was wat minder fijn. Voor het eerst in jaren daar weer een fiets gehuurd en tientallen kilometers door de stad gereden. In vrijheid de Glienicker Brücke over fietsen was wel een bijzonder moment.

Dit jaar voor het eerst sinds de pandemie mijn zomervakantie in Europa gevierd. Sarajevo was echt een fantastische stad. Wat een prachtige omgeving, wat een interessante en ook pijnlijke (recente) geschiedenis en het hotel was echt een van de beste waar ik ooit verbleven heb. Toen richting Zagreb, voor het eerst met een propellervliegtuig gevlogen. Wat een lawaai maar wel heel leuk om eens mee te maken. Zagreb verschilt enorm met Sarajevo, het voelde veel meer aan als een westerse stad. Leuk om gezien te hebben maar verder niet heel bijzonder en het weer viel tegen (te heet, te vochtig).

Als laatste, en voor het vierde jaar op rij, naar Athene geweest. Zelfde buurt als ‘altijd’ maar dit keer viel het extreem tegen. Appartement was vies, uitgewoond en leek op instorten te staan. Als kers op de taart waren ze in het naastgelegen appartement aan het verbouwen waardoor ik dagelijks urenlang in de herrie zat. Vreselijk. Gelukkig was het in tegenstelling tot vorig jaar nu wel zonnig en redelijk warm dus ik kon het appartement letterlijk ontvluchten. Uiteindelijk van de verhuurder (via Booking) mijn geld teruggekregen. Gelukkig was mijn eerste ervaring met SAS Business Class een troost.

Heb je nog plannen voor 2026?: Ik heb de 300 XP voor mijn FB kwalificatiejaar al bijna binnen en dat jaar is nog niet eens begonnen! Over enkele weken ga ik nogmaals proberen de Victoria Falls vlucht naar CPT te halen (en anders opnieuw 600 euro cashen), daarna in April mijn eerste echte mileage run doen (ook al verloopt die iets anders dan gepland). Vervolgens in Mei weer naar Berlijn. Nog geen boekingen voor de tweede helft van het jaar staan maar al wel ideeën: Brazilië als verre reis, Ljubljana voor een weekend tripje. Meer tips altijd welkom :) En nu ITA gelukkig uit SkyTeam is verdwenen en wij daar SAS voor hebben teruggekregen zal ik ongetwijfeld in 2026 weer een keer met hen vliegen. De eerste business class ervaring is uitstekend geweest!

Gelukkig, gezond en (vlieg)veilig 2026 gewenst allemaal! :)

Jeroen23, michiel1, ppt en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina