Ik schreef een tijdje geleden dat ik weer eens blij verrast was door de service van KLM platinumline. Maar die opmerking trek ik weer terug!
Weer eens 40 minuten aan de lijn gehangen voor de platinumlijn. Terwijl de computer toch echt vermeldde dat als je op 1 drukt en in het Engels te woord gestaan wilt worden dat je direct geholpen zou worden. 40 minuten is niet echt direct....Maar goed. Dan ook nog een onbeschofte hork aan de telefoon.
Donderdag een vlucht geboekt en deze stond 100% op betaald (groen bovenaan de webpagina) en dus de vlucht stond ook op in mijn profiel. Vandaag kijk ik in mijn app en is de vlucht weg. Amex staat de betaling op In behandeling (net als de betaling die ik zojuist gedaan heb).
Volgens de heer aan de lijn ben ik de enige die hier schuld heeft en ik had het maar moeten checken, want de betaling was niet doorgekomen. Terwijl ik wel een email met bevestiging en een Boekingsnummer heb. Maar dat was niet genoeg en hij vond het maar raar dat ik het vreemd vond dat er geen enkele melding was geweest dat mijn betaling niet doorgekomen was.
Hij kon me dan wel helpen met een nieuwe boeking maken. Dat kan ik ook zelf wel zonder de hulp van een hork!
Wel jammer dat ik nu geen email krijg om het contact met de platinumlijn te beoordelen. Vreemd genoeg krijg ik die altijd wel als het allemaal goed loopt.
Probeer een klacht in te dienen, maar dat kan blijkbaar ook niet meer. Althans ik kan alleen geautomatiseerde teruggaven/klachten indienen per vlucht op de website. Of zie ik iets over het hoofd?
Klik om te vergroten...